6 Reacties
2 maanden geleden
Omg juist hetzelfde probleem hier 🙃 mijn dichter kon zeker een dik 20min alleen spelen in haar speelhoekje en nu nog geen 5min en ze begint al te zeiren🙃 ik heb precies nu een heel andere baby 🤣
Ik las op internet dat het te maken kon hebben met de 6 maanden sprong en die kon toch 4 weken duren..
2 maanden geleden
Reactie op NikkiMax
Oh ja misschien kan het dat idd dan zijn… maar al ‘goed’ om te horen dat he ...
Erg om te zeggen maar ik was blij toen ik u topic zag🤣 ik ben zelfs 2 dagen gestopt met groentenpap geven om te kijken als het aan dat lag😅 we moeten er door girl nog eventjes geduld🥰 is niet gemakkelijk
2 maanden geleden
Bij ons verschillend per dag. Soms is hij een koalabeertje dat veel in de draagzak wil. Soms wil hij lekker lang spelen op de mat. Hier ook nog geen tandjes te zien. Bij mij valt hij moeilijk in slaap voor een dutje en bij mijn lief ligt hij na een paar minuten in dromenland 🤷🏻♀️
2 maanden geleden
Hier ook hoor, op de opvang zeiden ze dat zelfs: dat hij hee graag met anderen speelt maar niet alleen. Wat mij helpt is om hem gewoon overal mee naar toe te nemen en hem bij alles te betrekken. In elke ruimte van het huis liggen nu dekens en kussens op de grond zodat hij daar kan spelen/zitten/kruipen terwijl ik dingen doe (ja het is een zooi in huis haha). Dus bijvoorbeeld in de badkamer zit hij op de grond te spelen met mijn slippers terwijl ik me klaar maak 😅
Het helpt ook om gewoon bij hem te zitten en dan af en toe even samen te spelen of een knuffel sessie.
2 maanden geleden
Bij ons is dit vooral later op de dag / vroege avond.. kneuterig zijn en pakken en rondwandelen naar foto’s kijken en lachen.. terwijl wij zeggen wie erop staat🤦🏽♀️maar idd kan je niet steeds doen.. en ivm de tandjes hier zie ik al zeker 1/2 maand 2 tandjes door zijn tandvlees maar nog steeds geen tand. 😅 het kan zoooolaaaang duren blijkbaar.