Geven jullie al gewone yoghurt en zoja welke? Die van nestle heeft onze zoon (10maand) niet graag.. maar lees precies dat dit de enige tot 1jaar is dat mag?
Ben sinds vandaag gewoon begonnen met gewone yohurt van de dehlaize en die verdraagt ze toch. Mag zogezegt niet omdat daar meer suiker in zit maar heb zoiets binnen 2 weken wordt ze 1 jaar buiten oppassen met zout laat ik ze nu gewoon mee eten
Ja maar vind nu wel ons kindjes Worden binnenkort 1 jaar dat ge daar in begin op lette oke maar nu nog vind ik er over maar das mijn mening gemoogt inderdaad niet overdrijven maar een potje aventoe kan geen kwaad op die leeftijd
Ik geef afentoe een lepeltje Griekse yoghurt (met fruit onder) maar voor de rest nog niet omdat het ook niet zo'n waanzinnige eter is ... Bouw nieuwe voeding rustig op gewoon maar het kan echt geen kwaad om er al mee te beginnen
Idd kleine beetjes is prima, zie ook het advies van het voedingscentrum
Awel had ik ook gelezen vandaar de vraag hier 🫣 want gewone yoghurt als wij die eten doet hij zijn mondje open .maar hij is een mager ventje dus zouden zo tussendoor eens af en toe potje willen geven..