19 Reacties
5 maanden geleden
Reactie op Ann9014
Vingertje in de mond ? 🤷 Of van tutje veranderen?
Ik heb al verschillende tutjes geprobeerd.. maar helaas wil ze geen enkel tutje. 😚
5 maanden geleden
Reactie op Ann9014
Vingertje in de mond ? 🤷 Of van tutje veranderen?
Duim in haar mondje doet ze ook wel eens.. maar dat is slecht om te leren ;(
5 maanden geleden
Wij gebruikten het tutje enkel voor het in slaap vallen, maar nu moet hij het ook niet meer hebben. 's Nachts wordt hij kwaad als ik het in zijn mond probeer te steken. Ik lost het altijd op met de borst. Als je flesvoeding geeft, misschien nog een beetje drinken aanbieden?
Om 's avonds huilbui te vermijden, ga ik weer samen slapen met mijn kindje (co-sleeper), maar is niet altijd haalbaar.
5 maanden geleden
Reactie op EDK1987
Wij hebben onlangs gemerkt dat finn geen tut van silicone wilt, maar wel di ...
Wij hebben zowel latex als siliconen maar zonder succes helaas..😇
5 maanden geleden
Reactie op 14maart2024
Hier wou ze ook enkele dagen geen tuutje meer en plots weer wel 😃
Hopelijk binnen enkele dagen hier dan toch ook terug een tutje. Ze doet vooral hele rare tongbewegingen😋
5 maanden geleden
Ik las het boek “slaap baby slaap” en daar raden ze net af om rond de 4 maand een tuut te gebruiken bij slaap. Baby’s gaan dit linken aan slaap en worden dan ook sneller wakker als de tuut weg is… Dus ik zou het net als pluspunt zien. Maar snap wel dat het lastig is als je baby’tje dan blijft huilen. Een doekje met jouw geur of witte ruisknuffel kan mss hulp bieden?
5 maanden geleden
Reactie op heleen1994
Ik las het boek “slaap baby slaap” en daar raden ze net af om rond de 4 maa ...
Oh dat wist ik idd niet die associatie.. ik leer hier nog bij! Ik probeer idd ook met een knuffeldoekje. Maar vaak blijft ze heel hard huilen tot ze er bij in slaap valt.
4 maanden geleden
Reactie op EDK1987
Ik vind dat boek redelijk 'streng'
Idd ik volg het ook niet 100% maar er staan wel dingen in die ik voordien niet wist. ☺️