9 Reacties

2 maanden geleden

Ik volg even... ons zoontje zijn wenmoment is donderdag

2 maanden geleden

Ohh dat lijkt me ook heel moeilijk! Ik denk dat ze gewoon even moet wennen aan de mensen daar, zodra ze hem kent dan zal het vast beter gaan. Maar ik kan het me voorstellen dat het lastig is om haar zo achter te laten ♥️ het kan misschien ook zijn dat ze toevallig last heeft van bijvoorbeeld tandjes en daardoor wat extra huilerig is. Verder geen tips, mijn zoontje gaat al vanaf 3 maanden en soms denk ik dat hij het op de opvang leuker vindt dan thuis 🥲

2 maanden geleden

Reactie op TessahS

Ohh dat lijkt me ook heel moeilijk! Ik denk dat ze gewoon even moet wennen ...
Haha, je bent niet alleen. Ik denk ook vaak dat hij liever in de crèche of grootouders is. In de crèche al die prikkels en bij de grootouders 100% alle aandacht voor hem alleen heel de dag. Mijn zoontje gaat woensdag, na 2 maanden thuis te zijn terug naar de crèche. Vind het ook wel weer spannend. Toen hij 3-4m was ging hij graag. Hij sliep en at daar ook beter dan thuis 😅 maar nu is hij natuurlijk ouder (7m) en beseft hij al veel meer… ben benieuwd!

2 maanden geleden

Reactie op EDK1987

Ik volg even... ons zoontje zijn wenmoment is donderdag
Veel succes! 🍀

2 maanden geleden

Reactie op TessahS

Ohh dat lijkt me ook heel moeilijk! Ik denk dat ze gewoon even moet wennen ...
Ik weet niet goed aan wat ik het kan toe schrijven want het was al de derde keer. Eerste twee keren (2 uurtjes en 4 uurtjes) gingen alvast goed. We zien wel morgen… Ik moet haar natuurlijk ook tijd geven, na 7 maand bijna fulltime bij mij, is het natuurlijk een grote stap. Ze beseft al meer en er is misschien al wat verlatingsangst. Ze is alleszins een gevoelig meisje 🥹💕

2 maanden geleden

Reactie op NikkiMax

Haha, je bent niet alleen. Ik denk ook vaak dat hij liever in de crèche of ...
Zal ook weer even wennen zijn ofwel weer rap gewoon. Succes!

2 maanden geleden

Reactie op NikkiMax

Haha, je bent niet alleen. Ik denk ook vaak dat hij liever in de crèche of ...
3 september terug met de crèche gestart na 2 maanden thuis te zijn en het gaat eigenlijk helemaal niet goed. Hij krijst en huilt daar blijkbaar bijna heel de dag. Thuis doet hij dat ook wel regelmatig, maar wij kunnen hem dan wel met iets afleiden of dragen hem wat rond. Ik begrijp natuurlijk dat dit in de crèche niet mogelijk is. Hopelijk betert het snel, heb ook schrik dat ze hem al niet graag meer zien komen 😩

2 maanden geleden

Reactie op NikkiMax

3 september terug met de crèche gestart na 2 maanden thuis te zijn en het g ...
Ocharme! Alleszins niet denken dat hij niet graag gezien wordt daar. Hij heeft mss wat last van verlatingsangst. Het is super moeilijk, besef ik! Maar het komt wel goed. Geef hem eventjes tijd. Hoe lang gaat hij nu terug?

2 maanden geleden

Reactie op heleen1994

Ocharme! Alleszins niet denken dat hij niet graag gezien wordt daar. Hij h ...
Hij is nu nog maar 2weken (waarvan 3d/w) gegaan. Dus mss betert het wel? Nu een weekje al thuis doordat hij ziek is.