4 Reacties

één maand geleden

Heeft ze misschien verlatingsangst ? mijn dochtertje heeft daar sinds kort ook last van

één maand geleden

Onze meid was ook super sociaal en vanaf 5 maanden (ervoor verborgen reflux en zware tijd gehad hier) het makkelijkste kind ever. Ze sliep en at overal en alles was goed. In de crèche krijste ze enorm. Het heeft twee weken geduurd. Ik weet dat het geen troost is, maar ik vrees dat je erdoor moet. Ik vond het ook super erg elke keer te horen dat de zo krijste, maar de zeiden zelf in de crèche dat ze ff door die periode gingen moeten en het na twee weken wel ging beteren. En idd, net geen twee weken later ging het al veel beter. Nu is ze er super flink en blij. Ze krijgt vaak als laatste eten omdat ze zo flink en geduldig is bv. Ik denk echt dat het wel zal beteren 🥰♥️

één maand geleden

Lijkt mij zo zwaar 💔 mijn dochter word 9 maanden en heeft sinds een maand verlatingsangst. Ik denk dat de timing met de opvang laten beginnen niet het ideale fase is..

één maand geleden

8 maanden is een moeilijke tijd om te starten, zeker als eenkennigheid en scheidingsangst de kop opsteekt. Ons zoontje begon op 7 maanden en dat viel mee, maar nu is hij 9 maanden en is een dikke week afwezig geweest en de onthaalmama moet hem ook veel dragen. Ook als andere ouders binnenkomen weent hij echt met traantjes... ia een fase.