53 Reacties

9 maanden geleden

Reactie op Neirtak

Uitgerekend op 22/2 maar nog steeds geen baby. Ik dacht weeen te hebben maa ...
Ook heel veel succes, wel tof dat je kan blijven rondlopen 😅 is er zicht op verdere “stappen”?

9 maanden geleden

Reactie op Foundtheloveofmylife

Veel courage, ik begin stilletjesaan benieuwd te worden naar hoe het voelt ...
voorweeën zijn irritant maar echt te doen het is vooral de spanning die erbij gaat die het vervelend maakt ... nu is het bijna elke avond dat ik denk aha vandaag gaat het gebeuren met als gevolg dat ik begin te wandelen snachts opsta om verder te bewegen en te hopen dat er iets gebeurt en sochtends moe en teleurgesteld opsta om mijn dochter naar school te brengen 😂

9 maanden geleden

Hier ook een hele tijd last gehad van voorweeën die maar niet wilden doorzetten. Dinsdags aan monitor gelegen en de (voor)weeën waren duidelijk zichtbaar. Kwamen ongeveer elke 6 minuten. Was het wachten ook beu dus woensdags regelmatig voor langere periode op zon zwangerschapsbal gezeten. Uiteindelijk kwamen de weeën sneller en deden ze meer en meer pijn. Om middernacht beslist om onze hondjes naar mijn ouders te doen en naar spoed te rijden, omdat de weeën toen om de 3-4 min kwamen en steeds pijnlijker werden. Int ziekenhuis werd ik eerst niet serieus genomen (rugweeën deden heel veel pijn maar geven minder hoge pieken op ctg), maar uiteindelijk op 4,5 u tijd van 0 naar 10 cm gegaan. Het kan dus allemaal heel snel veranderen. ☺️

9 maanden geleden

Reactie op XAshX

Hier ook een hele tijd last gehad van voorweeën die maar niet wilden doorze ...
ja ik heb zelf al 4cm dus eens het tijd is gaat het snel gaan. op de monitor is er bij mij wel nooit iets zichtbaar omdat als ik.rust het bijna altijd volledig stilvalt.

9 maanden geleden

Ik ben uitgerekend voor morgen en ook nog niets van voortekenen. Het is mijn tweede kindje en bij mijn eerste was het hetzelfde en ben ik uiteindelijk op 40+3 bevallen, ook zonder voorweeen of andere voortekenen. Dus ik hoop dat het ook deze keer spontaan gaat 😊

9 maanden geleden

Reactie op Ann9014

ja ik heb zelf al 4cm dus eens het tijd is gaat het snel gaan. op de monito ...
Dan kan het idd heel snel gaan. Mijn baarmoeder zat nog hoog en naar achter dinsdag, maar was het wachten ook wat beu🤣😇

9 maanden geleden

Reactie op Foundtheloveofmylife

Even benieuwd hoe het verloopt bij je, als dat ok is. Met dat we dezelfde d ...
Hey! Dacht er ook net aan om eens te polsen bij jou 🙈. Al enkele weken last van voorweeën. Ondertussen al 4x naar de monitor gemoeten. Sinds vorige week 1cm ontsluiting en men baarmoederhals is al soepel. Vandaag weer naar de monitor geweest en er is nog niets verandert 🙈. Dus donderdag terug naar de monitor en dan vrijdag hoogstwaarschijnlijk binnen om te laten inleiden.

8 maanden geleden

Uitgerekend voor 22/2 en kleine man zit er nog altijd in 😵 donderdag terug op controle

8 maanden geleden

Reactie op Glynnis

Hey! Dacht er ook net aan om eens te polsen bij jou 🙈. Al enkele weken las ...
Hey, ik ben afgelopen vrijdag geweest naar de gynaecologe, had vandaag de eerste monitor, maar ben enkele uren vroeger binnen gekomen met weeën, dus niets van voortekenen en dan nog zitten twijfelen al dan niet gaan en had blijkbaar al 4 cm. Ik begrijp nu wel wat de gynaecologe bedoelde met het kan ineens snel gaan. 😅

8 maanden geleden

Morgen gaan ze me inleiden, spannend maar zie er naar uit eindelijk haar vast te houden

8 maanden geleden

Reactie op Kellydennis7

Uitgerekend voor 22/2 en kleine man zit er nog altijd in 😵 donderdag terug ...
Hoe was de controle vandaag ?

8 maanden geleden

Reactie op Ann9014

Morgen gaan ze me inleiden, spannend maar zie er naar uit eindelijk haar va ...
Veel succes!!

8 maanden geleden

Reactie op Ann9014

Morgen gaan ze me inleiden, spannend maar zie er naar uit eindelijk haar va ...
Heel veel succes, mag alles verlopen zoals je hoopt. 🍀