8 Reacties

10 maanden geleden

Ja het kan, met zekerheid durf ik het niet zeggen maar het kan, ik zou als ik jou was eens bellen naar je ziekenhuis en vragen wat je moet doen, water gebroken betekend niet altijd een grote plas op de grond kan ook klein beetje zijn zoals je omschrijft, bel maar eens een kijkje nemen kan nooit kwaad😄spannend☺️

10 maanden geleden

Reactie op Bazurkaeva95

Ja het kan, met zekerheid durf ik het niet zeggen maar het kan, ik zou als ...
Ik zou ook eens bellen voor de zekerheid!! Spannend idd 🤞

10 maanden geleden

Ze hadden mij verteld dat als je twijfeld je mag bellen. In het ziekenhuis kunnen ze een test afnemen om te kijken of het vruchtwater is of iets anders ;) vruchtwater blijf je ook verliezen als je in beweging bent, dacht ik. toch zeker als het in kleine hoeveelheden is. veel succes!

10 maanden geleden

En? Al nieuws

10 maanden geleden

Reactie op Bazurkaeva95

En? Al nieuws
Het was geen vruchtwater, heel waterige afscheiding. En contracties zijn niet regelmatig genoeg, dus naar huis gestuurd.

10 maanden geleden

Reactie op Die87

Het was geen vruchtwater, heel waterige afscheiding. En contracties zijn ni ...
Goed dat je nu weet wat er aan de hand was. Geniet nog van je kindje in je buik, die wil nog wat langer blijven zitten 😊

10 maanden geleden

Nee ik heb dit ook al paar keer en soms echt goed nat 😣 vruchtwater is echt redelijk veel en met veel witte brokken dus je zal het verschil echt goed herkennen

10 maanden geleden

waterachtige afscheiding komt meer en meer nu voor dacht ik. Het is idd moeilijk zelf te zien he. Ik kan daarvoor naar de vroedvrouw bellen en dan komt ze aan huis met een kleine test.