Sinds gisteren last van (voor)wëeen, die niet doorzetten, tot 2x toe ineens gestopt. Nu ben ik wakker geworden met een natte onderbroek, geen natte lakens. Onderbroek is wel goed nat, maar niet dat je ze kan uitwringen ook. Ik vind de geur heel moeilijk, en in een zwarte onderbroek zie je geen kleur ook :) het ruikt niet naar urine, ook niet naar afscheiding. Lichte krampjes in de buik, ook niks dat doorzet. Ik ben nu 37+2. Zou het? 🤞🏼
Ja het kan, met zekerheid durf ik het niet zeggen maar het kan, ik zou als ik jou was eens bellen naar je ziekenhuis en vragen wat je moet doen, water gebroken betekend niet altijd een grote plas op de grond kan ook klein beetje zijn zoals je omschrijft, bel maar eens een kijkje nemen kan nooit kwaad😄spannend☺️
Ze hadden mij verteld dat als je twijfeld je mag bellen. In het ziekenhuis kunnen ze een test afnemen om te kijken of het vruchtwater is of iets anders ;) vruchtwater blijf je ook verliezen als je in beweging bent, dacht ik. toch zeker als het in kleine hoeveelheden is. veel succes!
Nee ik heb dit ook al paar keer en soms echt goed nat 😣 vruchtwater is echt redelijk veel en met veel witte brokken dus je zal het verschil echt goed herkennen
waterachtige afscheiding komt meer en meer nu voor dacht ik. Het is idd moeilijk zelf te zien he. Ik kan daarvoor naar de vroedvrouw bellen en dan komt ze aan huis met een kleine test.