26 Reacties
MOD
5 maanden geleden
Reactie op TessahS
Nou de zomer is nu echt begonnen hoor! Hier hangt al veel warmte in huis, m ...
Hier best goed! Vanaf 10 u de ramen toe en gordijnen en ik zet alles open s nachts pas. S avonds komt al die hitte nog binnen. Hier nog dezelfde slaapzak min de mouwen en romper. In de voormiddag buiten en de namiddag binnen nu
4 maanden geleden
Reactie op liesv05
Hoe kleden jullie je kindje overdag? Ik heb het gevoel dat de dubbele laagj ...
Ja vond ik ook maar de combinatie was echt te warm dus ik heb ook zo van die kruippakjes met korte mouwtjes en pijpjes. Of romper met broekje. En vandaag ook een t-shirt met shortje maar dan met de t-shirt in het shortje gestoken ☺️
4 maanden geleden
Reactie op liesv05
Thuis gewoon in een rompertje met korte mouwtjes. Ik heb bij de Hema van die broekjes van tetrastof gekocht en die zijn echt ideaal! Heel luchtig maar wel goed tegen de zon. Dus als we naar buiten/opvang gaan is het gewoon rompertje+tetrabroekje+kwijlslabbetje en zonnepetje.
4 maanden geleden
Reactie op liesv05
Hier hangt het er vanaf ofwel een romper (spaghettibandjes) met een kleedje ofwel een romper met korte mouw en een shortje over met dit weer. Ze kwijlt heel veel en heb de indruk dat haar zeverdoekje wel te warm is overdag 🤦♀️ heel lastig want dan zijn natuurlijk haar kleren snel nat.