13 Reacties

één jaar geleden

Ik ben nu 32w en ik heb besloten om de koffer in te pakken bij 37w of 38w

één jaar geleden

Een maandje op voorhand wil ik toch zeker alles klaar hebben staan. Dus 35 weken lijkt me ideaal zoals je zegt! Heb momenteel al 2 tassen wel klaar staan: eentje voor mij en eentje voor de baby 👶🏼✨

één jaar geleden

Goeie vraag! Ik moet nog alles wassen van de eerste pakjes enzo... ik dacht als ik de 32 wekenecho heb gehad en wat meer nieuws heb hoe we er voor staan. Maar nu de vraag: wat nemen jullie allemaal mee?

één jaar geleden

Reactie op EDK1987

Goeie vraag! Ik moet nog alles wassen van de eerste pakjes enzo... ik dacht ...
Ik zelf neem mee voor de baby geboorte pakje met naam 2 pyjama’s 4 rompers 3 broekjes en 3 mutsjes en paar sokken en vochtig doekjes dit is me 4 baby en je krijg geen doekjes alles met washandje vind ik eerlijk gezegd lastig om te doen en zeep koop ik zelf in ziekenhuis je kan dit vragen en je krijg een grote setje voor 29 euro en ik kom hier 5 maanden mee toe voor derest neem ik wat paar prullen mee gelijk zijn voeding kussen kan die al wennen aan ons geur je kan ook 1 van ziekenhuis lenen ma best van u zelf mee nemen word die u geur van huis al gewoon ook eigen fles kan die ook aan Wennen want die van ziekenhuis zijn weg smijters en zou beter zijn als die u fles al gewoon is vanaf begin als je borst geef mss tepel zalf hoedje voor als pijn doet aan de tepel voor derest kan je zelf beetje zien 😙

één jaar geleden

Ik heb vandaag een lijstje gemaakt voor wat ik moet inpakken. Ik ben nu 31 weken en denk dat ik na kerst de tas ga klaarmaken. Naast alle voor de hand liggende dingen zoals kleding en verzorgingsproducten kreeg ik van mijn vroedvrouw de tip om mijn eigen voedingskussen mee te nemen, omdat die van het ziekenhuis niet zo praktisch is. Ook zat ik te denken om een verlengsnoer in te pakken, voor het geval het stopcontact wat ver van het bed zit om de gsm op te laden 😅 ook denk ik aan pantoffels/slippers, wat powersnacks zoals mijn favoriete eiwitreepjes. En iets met de geur van huis.. mijn hoofdkussen/badjas/een dekentje oid.

één jaar geleden

Ik bedacht me nog dat het misschien ook handig is om op het werk iets klaar te leggen.. ik werk tot 2 weken voor de uitgerekende datum en doe staand werk (winkel). De baby loopt drie weken voor op de ontwikkeling dus ik moet er toch rekening mee houden dat hij eerder komt. Wat als mijn vliezen breken terwijl ik aan het werk ben 😂 ik denk dus dat ik voor de zekerheid een legging & ondergoed in mijn tas mee ga nemen.

één jaar geleden

Reactie op TessahS

Ik bedacht me nog dat het misschien ook handig is om op het werk iets klaar ...
Mss ook dikke maand verband kraam maandverband want als ze breken blijf je lekken en na 2min lig je nieuwe onderbroek al vol nieuwe laag nat

één jaar geleden

Reactie op TessahS

Ik heb vandaag een lijstje gemaakt voor wat ik moet inpakken. Ik ben nu 31 ...
Ja hier nu 4 kindje we hebben eerste kindje kussen van ziekenhuis geleend maand geloof me die zijn plat ik pak mijn eigen mee een nieuwe natuurlijk ik slaapt daar 1 nacht mee voor de geur zo dat ze al direct de geur van ons heeft word ze rustig van een ook thirt van papa dat leg ik in bedje onder haar hoofdje plat ze huilen dan echt wel minder na 4 kindje ken ik zo al alles beetje ook eigen flesje vast mee nemen ze raken zo gewend aan die ziekenhuis flesjes slecht idee mensen echt niet doen vanaf geboren u eigen fles geven bespaar veel gedoe uit met flesjes als je thuis bent mss geen pantoffels mee pakken maar dikke sokken want je mag amper je bed uit ze raden dat ook niet aan ik ziekenhuis dus dikke sokken voor ik de nacht zou ik aanraden want die dekens geven geen warmte vind ik en genoeg broeken of leningen mee nemen want de eerste 2 dagen ga je ferm lekken met bloed 🫣

één jaar geleden

Reactie op lolla

Mss ook dikke maand verband kraam maandverband want als ze breken blijf je ...
Goeie tip 😁

één jaar geleden

Reactie op lolla

Mss ook dikke maand verband kraam maandverband want als ze breken blijf je ...
Hebben jullie voorkeur voor bepaald kraakverbod?

één jaar geleden

Reactie op EDK1987

Hebben jullie voorkeur voor bepaald kraakverbod?
Sorry kraamverband

één jaar geleden

Reactie op EDK1987

Sorry kraamverband
Ik gebruik die van Kruidvat die xxl vind deze geweldig en ook zonder geur want ik krijg uitslag van die geuren die bij somge op zitten

één jaar geleden

Ik heb die van natracare gekocht. Ben altijd wel tevreden van dat merk, en zag een post voorbij komen van welke soorten je het best in huis kan halen dus heb dat maar gevolgd.