8 Reacties

één jaar geleden

Hier tot de dag van de bevalling werk ik door ik ben thuis Nagelstyliste

één jaar geleden

Ik neem 2 weken moederschapsrust voor de datum maar ga me vroeger laten thuis zetten door de dokter denk ik. Nu heel veel last van bekkenpijn waardoor ik deze week hele week thuis ben (31 weken) en het doet eigenlijk wel deugd zo even rusten 🤭 het worden nog lange 9 weken

één jaar geleden

Ik normaal tot de week voor de uitgerekende datum. Nu lukt alles nog vlotjes (momenteel 30 weken). Nu nog 2,5 weken werken, dan wel nog de kerstvakantie om te rusten en dan nog 4 weekjes werken.

één jaar geleden

Ik 3 weken voor de uitgerekende datum. Vooral omdat ik leerkracht ben en dan kan ik na 15 weken zwangerschapsverlof nog 2 maanden halftijds gaan werken tot de zomervakantie.

één jaar geleden

Twee weken voor mijn uitgerekende datum. Ik werk in een boekhandel en tot nu toe gaat het prima en voelt veel bewegen juist goed, dus hopelijk blijft dat zo.

één jaar geleden

Officieel 1 week voor de uitgerekende datum, maar ik heb geluk met m'n uitgerekende datum en het feit dat ik les geef. Ik heb de krokusvakantie voor die week, dus in de praktijk stop ik 2 weken voor de uitgerekende datum. Ik neem de maand die ik terug zou moeten wel ouderschapsverlof deze keer.

één jaar geleden

Reactie op MorganeM.

Ik neem 2 weken moederschapsrust voor de datum maar ga me vroeger laten thu ...
Je zal gerust wel zaken vinden om te doen!

één jaar geleden

Momenteel zal het bij mij ook nog 1 week voor de uitgerekende datum zijn. Misschien dat ik toch nog een week extra neem om de laatste zaken klaar te hebben 😊