35 Reacties
één maand geleden
Goh, ja zoals ik ergens anders al zei heb ik mijn lot geaccepteerd 😅 David slaapt de laatste tijd wel lange blokjes dus dat is al goed, maar ik denk dat ik ondertussen ook gewoon zo gewend ben aan die vroege ochtenden dat het een beetje mijn nieuwe normaal is.
Hij doet hier trouwens wel echt heel goede dutjes, en ik heb ook gemerkt dat hij het echt heel fijn vindt om het lekker warm te hebben dus misschien dat je dat eens kan proberen?
MOD
één maand geleden
Reactie op TessahS
Goh, ja zoals ik ergens anders al zei heb ik mijn lot geaccepteerd 😅 David ...
Ja we kleden hem nu ook warmer aan s nachts. Deze nacht heeft hij vanaf 2 u elk uur gekrijst van de pijn en zijn tand zit erdoor en die ernaast bijna. Ik heb hem dan maar bij mij gelegd deze nacht
één maand geleden
Reactie op EDK1987
Goh hij slaapt overdag ook max 2 u, 2 keer 30 min en 1 keer een uur. Ik ben ...
Wij hebben hier hetzelfde voor ook wakker rond 5u a 5u30 en amper slapen in de dag. Gaat in de avond tussen 19u en 20u slapen. Ik ben zelf een vroege vogel dus heb er geen last van, maar begrijp dat dit pittig kan zijn 😴
één maand geleden
Geen tips helaas. 🥺
We zitten hier zelf momenteel ook met ons handen in ons haar 🥴
Al bijna 3 weken dat hij zeker om de 2-3u wakker wordt s’nachts (normaal een blokje van 7u ongeveer. ) Met gehuil- gekrijs en/of gezeur. Enkel voeding troost hem.. en kan hij weer effe verder slapen. Maar is zo vermoeiend😫.. veel erger dan Newborn fase 🥴 Pfft ..
MOD
één maand geleden
Reactie op KimTB91
Geen tips helaas. 🥺
We zitten hier zelf momenteel ook met ons handen in o ...
Hier is het beter, maar omdat hij ziek is geweest en ik was het zo beu dat hij weer ziek was, dat we hem een week hebben thuis gehouden. We moesten dan vrij laat naar de kinderarts en pas om 19 u thuis en nu slaapt hij wat beter. Toch onder middag als hij wakker wordt, leg ik hem even bij mij en slaapt dan nog een uur verder. Hier werkt nu 2 3 4 schema