9 Reacties

5 maanden geleden

Ik geef flesvoeding gewoon op vraag zoals je borstvoeding zou geven. Soms drinkt hij 60, soms 90, soms 150, soms na 2u, soms na 4u 🤷🏼‍♀️! Geen regelmaat lijkt me helemaal normaal!

5 maanden geleden

Ik geef al lang flesvoeding en ook op vraag, die regelmaat komt hoor. Ik zou denken beter dan met borstvoeding. Mss valt het je nu op dat je baby niet altijd hetzelfde drinkt. Wij weten wel zeker om de drie uur overdag en Finn is 16 weken en we maken er van 150. Wi schrijven van in het begin al op hoeveel hij drinkt, dus ik weet s avonds als hij begint te wenen, maak ik 1 van 180 of een kleintje bij van 120

5 maanden geleden

Hoe gaat het nu met jou en de baby? Alles ok daar?

5 maanden geleden

Onze dochter is 14w en eet ongeveer om de 3,5uur, soms 4uur. Wij geven 150 maar ze drinkt dit (bijna) nooit op behalve haar eerste ochtendpap is soms ook 180 of 190.

5 maanden geleden

Reactie op Tiffany_N

Onze dochter is 14w en eet ongeveer om de 3,5uur, soms 4uur. Wij geven 150 ...
Ons zoontje is 17 weken en drinkt 4x 180ml + 1x 120 (nachtfles). Overdag drinkt hij om de 4u, ‘s nachts laat hij er zelf 6u tussen.

5 maanden geleden

Merci voor de reacties! Hier kan ik zeker wat mee 😊 ik was er nogal over aan het stressen maar is duidelijk niet nodig! 😊 Ik maak eentje van 150 nu en kijk nr de klok rond de 3,5 en 4u geef ik en drinkt ze wel niet altijd volledig. Vannacht voor de eerste keer geen voeding gevraagd waardoor ze nu deze ochtend 210 dronk 😳 nu is het wat onduidelijk wat ik verder zou doen 🤣

5 maanden geleden

Reactie op Laura930102

Merci voor de reacties! Hier kan ik zeker wat mee 😊 ik was er nogal over a ...
Oh ja finn ook ze dan zo een grote fles, zelfs tot 240 drinkt hij dan

5 maanden geleden

Reactie op Laura930102

Merci voor de reacties! Hier kan ik zeker wat mee 😊 ik was er nogal over a ...
Hier drinkt ze overdag ongeveer tussen de 3 a 4 uur ertussen laten. Ik geef haar een fles op vraag als het meer is dan 4 uur laat ik dit gewoon toe je baby zal wel zelf aangeven als ze honger hebben 😊 ‘s nachts slaapt ze ook al lange blokjes altijd langer dan 6 uur zeker soms is het zelf een blokje van 8 uur en 30 minuten. Ze drinkt 5 flesjes op een dag ik maak standaard 150 als ik zie dat ze niet genoeg heeft daar mee maak ik 30 bij en geef ik. En hier is dit ook het geval sochtends als ze zo een lange blok heeft geslapen dat ze soms 210 drinkt dan dan maak ik 2 maal een flesje van 30 ml bij tot ze voldaan is

5 maanden geleden

Reactie op bibi142

Hier drinkt ze overdag ongeveer tussen de 3 a 4 uur ertussen laten. Ik geef ...
Ook als tip mee gekregen als je kleintje steeds de fles opdrinkt tot de laatste druppel en melk bij vraagt steeds is het omdat je kindje niet meer genoeg heeft met die hoeveelheid en moet je grotere flessen maken bv als 150 niet meer genoeg is dan flesjes van 180 beginnen maken