19 Reacties

3 maanden geleden

IK OOK, die van mij rolt gewoon weg😅 ik verschoon hem nu op de grond, veel beter maar toch vlucht hij weg🤦‍♀️

3 maanden geleden

Ja, ik moet hem echt entertainen om te zorgen dat hij blijft liggen. Hetzelfde met vast zetten in de kinderwagen/eetstoel/autostoel.

3 maanden geleden

Ooh ja de laatste tijd is het een ramp…

3 maanden geleden

Yep... Veel verdriet en een gevecht om de pamper aan te krijgen.

3 maanden geleden

Zo herkenbaar!

3 maanden geleden

Momenteel vindt hij het hilarisch als ik het dopje van zijn drinkbeker in mijn mond stop zodat die over mijn neus gaat, dus dat doe ik nu een paar keer per dag 😂

3 maanden geleden

Super herkenbaar! Ik geef haar alles vanop de verzorgingstafel om haar stil te krijgen en gelukkig werkt dit ook 😂

3 maanden geleden

Blij dat het dan toch niet alleen hier is 😅

3 maanden geleden

Reactie op TessahS

Momenteel vindt hij het hilarisch als ik het dopje van zijn drinkbeker in m ...
Oh bij ons ook! Finn steekt nu dat dopje in zijn mond en hangt over zijn neus en dan schaterlachen

3 maanden geleden

Reactie op EDK1987

Oh bij ons ook! Finn steekt nu dat dopje in zijn mond en hangt over zijn n ...
Haha grappig dat het bij jullie ook zo is! Wij hebben precies hetzelfde kind haha

3 maanden geleden

Ik doe luiere tegenwoordig terwijl mn zoontje staat, want liggend gewoon geen optie meer 🙄🤣

3 maanden geleden

Reactie op 123k

Ik doe luiere tegenwoordig terwijl mn zoontje staat, want liggend gewoon ge ...
Ik zat ook te denken om binnenkort van die pamperbroekjes te proberen, iemand daar al ervaring mee?

3 maanden geleden

Reactie op TessahS

Ik zat ook te denken om binnenkort van die pamperbroekjes te proberen, iema ...
Ja al paar weken, gaat prima!

3 maanden geleden

Hier is het ook altijd giga drama als ik hem uit badje haal. In badje kan het plezier niet op en als ik hem wil afdrogen is het groot verdriet en protest. Onmogelijk om dan nog een pamper aan te krijgen 😓.

3 maanden geleden

Reactie op 123k

Ja al paar weken, gaat prima!
Ook 's nachts?

3 maanden geleden

Reactie op TessahS

Ook 's nachts?
Ja luierbroekjes voor ‘s nachts van pampers

2 maanden geleden

Reactie op TessahS

Haha grappig dat het bij jullie ook zo is! Wij hebben precies hetzelfde kin ...
Ja lijkt echt zo he😊

2 maanden geleden

Behalve voor de pamper, zet ij hem nu meestal op zijn poep dan om hem aan te kleden of te wassen. Dit vindt hij ook leuker

2 maanden geleden

Hier is alles op het verschoningskussen een ramp. Alles wat ik nodig hebt wordt er zodra het binnen handbereik is af gegooid. Hier zijn de kam en de neusuitzuiger die ik nooit gebruik de afleidingsmanoeuvres.