12 Reacties

één maand geleden

Als ik je een raad mag geven is nooit naar de huisarts gaan met je baby! Als mijn kinderarts geen plaats heeft ga ik gewoon via spoed om een kinderarts te zien. 🙃 Mijn dochter van 7 maanden heeft ook verborgen reflux en is gelukkig toen ze 3 weken oud was geholpen door de kinderarts. Ik hoop dat het nu beter zal gaan met je dochtertje! Veel succes

één maand geleden

Reactie op Lieselotttttt

Als ik je een raad mag geven is nooit naar de huisarts gaan met je baby! Al ...
Ze heeft vandaag toch al heel pak minder gehoest is echt een opluchting vanaf nu ga ik inderdaad altijd na de kinderarst.

één maand geleden

Reactie op anoes90

Ze heeft vandaag toch al heel pak minder gehoest is echt een opluchting van ...
Ja kan ik geloven ocharm! Hoeveel maanden is je dochter?

één maand geleden

Reactie op Lieselotttttt

Ja kan ik geloven ocharm! Hoeveel maanden is je dochter?
7 maanden wordt volgende maand 8 heeft 5 maanden liggen hoesten geen enkele huisdokter wist wat ze had. Heb er 5 verschillende gezien . Was gewoon ten einde raad was mij serieus zorgen aan het maken

één maand geleden

Reactie op anoes90

7 maanden wordt volgende maand 8 heeft 5 maanden liggen hoesten geen enkele ...
Aghh bolleke toch😪 heb je omeprazole gekregen?

één maand geleden

Reactie op Lieselotttttt

Aghh bolleke toch😪 heb je omeprazole gekregen?
Ja inderdaad

één maand geleden

Wat jammer dat niemand daar eerder aan gedacht heeft en jullie zo lang hebben afgezien. Hopelijk nu beterschap ❤️

één maand geleden

Ja ik heb dit ook aan de had gehad totdat mijn vroedvrouw zei je moet nooit naar een dokter als ze zo klein zijn. Ga onmiddellijk naar de kinderarts…

één maand geleden

Reactie op Sophie_vc

Wat jammer dat niemand daar eerder aan gedacht heeft en jullie zo lang hebb ...
Ja vind ook jammer maarja nu weten we wat ze heeft en wordt ze eindelijk geholpen gelukkig

één maand geleden

Reactie op Chelchris

Ja ik heb dit ook aan de had gehad totdat mijn vroedvrouw zei je moet nooit ...
Ja mij heeft nooit iemand dat gezegt

één maand geleden

Heeft jullie babytje toen ook last gehad van Platte stoelgang terug mijn dochtertje heeft er de laatste 3 dagen serieus last van na dat ze is verandert van flesvoeding een hele boel ongelukjes weer naast de pamper 🙈

één maand geleden

Reactie op Lieselotttttt

Als ik je een raad mag geven is nooit naar de huisarts gaan met je baby! Al ...
Absoluut, ik ga nog steeds met mijn 4 jarige ook naar de kinderarts behalve als ik zelf weet wat het is