27 Reacties

één jaar geleden

Reactie op TessahS

Nog geen last van, ik smeer ook al vanaf dag 1 van de zwangerschap mijn bui ...
Da’s waar! Had weer even een zelfvertrouwensboost nodig 🤭 ik heb ze momenteel ook echt enkel onderaan m’n buik. Ik smeer ook echt al maanden haha, maar mss ben ik die zone wat vergeten? Het is ook bewezen dat er een grote genetische component is natuurlijk.

één jaar geleden

Reactie op heleen1994

Da’s waar! Had weer even een zelfvertrouwensboost nodig 🤭 ik heb ze moment ...
Ja las ik ook, het enige dat je echt kan doen, zou opletten zijn dat je niet te vlug bijkomt

één jaar geleden

Reactie op Sophie_vc

Hihi... Ik ben 34 en merk ook veel meer lijntjes in mijn gezicht... Ben ook ...
Ik ben onlangs huilend weg gestapt na de zoveelste opmerking. Ik heb schrik voor de feestdagen...

één jaar geleden

Reactie op EDK1987

Ik ben onlangs huilend weg gestapt na de zoveelste opmerking. Ik heb schrik ...
Zo erg 🥲! Niks van proberen aantrekken maar is natuurlijk makkelijker gezegd dan gedaan! Kop op 👍🏼💪🏻

één jaar geleden

Reactie op EDK1987

De gezondheid van het babytje is het allerbelangrijkste. De rest is bijzaak. Heel vervelend dat veel mensen daar anders over denken en vervelende opmerkingen geven. Ik weet niet in hoeverre je dit durft/aankan, maar misschien als je de mensen over die rotte opmerkingen aanspreekt, dat ze de volgende keer wel twee keer nadenken?

één jaar geleden

Reactie op EDK1987

:( Het is erg hé... Gisteren kreeg ik ook weer opmerkingen: "sommige vrouwen komen maar 3-4kg aan" "na de bevalling zal je het gewicht wel kwijt raken, kiné doet wonderen" Ik denk echt wtf... Mijn lichaam doet wat het moet, aankomen is zo normaal en onvermijdelijk en volgens mij ook noodzakelijk. Of het nu 3-7-20kg of meer is... Ieder lichaam is anders en doet wat nodig is. Ik weet ook echt niet altijd wat je daarop moet zeggen.

één jaar geleden

Ik vind het ook echt heeeel irritant die focus op gewicht en wat je al dan niet eet. Ik heb er om die reden ook bewust voor gekozen om niet op de weegschaal te staan tijdens de zwangerschap. Ik heb sowieso geen weegschaal, maar heb tot nu toe ook nog niet naar de weegschaal gekeken bij de huisarts/gynaecoloog dus ik heb echt geen idee 😁 Ik vind het vooral irritant als andere vrouwen gaan vertellen hoe weinig ze waren aangekomen en hoe snel ze het kwijt waren, alsof het een bijzondere prestatie is. Het interesseert me echt niet. Wat me interesseert is of je van je zwangerschap hebt genoten, of je energie hebt, of je je fit en gezond voelt. Lekker belangrijk, dat gewicht 😂