Ons zoontje is 8 maanden en eet mooi groentepap (heeft al heel veel kunnen eten van allerlei soorten) en fruitpap in de namiddag. De fruitpap loopt moeizamer, maar bon...
Daarbuiten krijgt hij nu s morgens wat brood om te eten. We bouwen alles rustig op en hij is ook een paar weken goed ziek geweest.
Ons zoontje gaat nu naar de onthaalmama en daar zijn veel peuters en 1 baby die nog te jong is voor vast voedsel. Finn is een baby dat liever 'loopt' voor hij kan 'stappen' zoals ze zeggen. Hij wilt nu alles ook wat de peuters eten...
De onthaalmama geeft hem dan eens een maiskoek, nu yoghurt en natuurlijk hij wilt zijn melk niet meer.
Persoonlijk voor ons blijft zijn melkje de hoogdvoeding, al die zaken zoals yoghurt en koekjes enzo vinden wij op die moment bijzaak. Melk blijft hoofdvoeding tot 1 jaar en voor ons is brood, groentenpap en fruitpap nu aan de orde.
Hoe ziet het soort eten bij jullie eruit? Geven jullie dat ook allemaal?
Ben ik te streng?
Finn is een stevig mannetje van 74 cm en 10 kg
Goh ja normaal zat er wat regelmaat in slaap en eten en nu is het echt puur op gevoel terug en de ene keer 30 mijn slapen, dan een uur, dan is niets goed. Hier is wel tand 4 deze nacht komen piepen
Goh ja normaal zat er wat regelmaat in slaap en eten en nu is het echt puur ...
Hier is het slapen ook echt verschrikkelijk overdag.
Meen ik dat er ritme inzit is de dag erna 30 min slapen de norm.
Scheelt dat hij vaak mee 'moet' de andere halen op school e.d. dan zijn er toch nog wat mini dutjes in de auto en afwisseling in de dag.