10 Reacties

4 maanden geleden

Wij zijn net met ons zoontje op vakantie geweest (5maanden). Zeker een koptelefoon meenemen voor in het vliegtuig en eventueel als er ‘s avonds of ergens veel kabaal is. Maar zeker het vliegtuig want dit hebt echt. Wij hadden voor aan het zwembad onze ligkoets bij (die bak waar ze in liggen 🙈). Ons zoontje kijkt graag rond dus kwa speelgoed had hij eigenlijk niet veel nodig 🙈

4 maanden geleden

Reactie op Chelchris

Wij zijn net met ons zoontje op vakantie geweest (5maanden). Zeker een kopt ...
we zouden de ligmand niet meenemen omdat we onze 'dure' wandelwagen zouden willen thuislaten .. Welke koptelefoon had je van merk? Hoe ging de vliegrit?

4 maanden geleden

Reactie op Chelchris

Wij zijn net met ons zoontje op vakantie geweest (5maanden). Zeker een kopt ...
En hoe doe je het qua kledij aan het zwembad? Een zwempamper met daarover een gewone pamper en een zwembroekje en dan bij het betreden van water de gewone pamper er van tussen ? Of hoe doe je dat aangezien een zwempamper enkel stoelgang tegenhoud?

4 maanden geleden

Wij zijn met onze dochter naar Tenerife gevlogen toen ze ongever 3 maand was. Toen had ze enkel grijp speelgoed nodig en tetradoek voor op het vliegtuig. Ze kan goed tegen kabaal, dus voor haar was zo'n koptelefoon niet nodig. Hangt af van kind tot kind. Wat wij echt hebben gemist aan het zwembad is een UV tentje/speelmat waar ze altijd beschermd is tegen de zon, insecten en in kan spelen. Wij hebben dit tentje: https://www.vanastenbabysuperstore.nl/be/zwembadje-babymoov-aquani-marine?gad_source=1&gclid=CjwKCAjwkJm0BhBxEiwAwT1AXBjdta7xAQcxSgpdKAeaposgLXu6mgl5NvtTFGn-OBpQGzsfIXlkKxoCLcMQAvD_BwE en dit gaat zeker mee nu naar Frankrijk! Qua speelgoed zou ik de dingen meenemen waar hij/zij nu veel mee speelt en niet teveel plaats inneemt.

4 maanden geleden

Reactie op LeonieCl

Wij zijn met onze dochter naar Tenerife gevlogen toen ze ongever 3 maand wa ...
Wel de andere versie van deze zou ik kopen inderdaad ( degene zonder zwembadfunctie omdat die nog net iets kleiner opvouwt denkik) Hoe deed je dat aan het zwembad qua zwempampers/pamper/zwemkledij?

4 maanden geleden

Reactie op R2024

Wel de andere versie van deze zou ik kopen inderdaad ( degene zonder zwemba ...
Ik vond ze toen nog te klein om mee in het zwembad te nemen (volle zon en te groot temperaruurverschil) . Maar voor nu op vakantie (dan is ze 5.5maanden oud) neem ik zowel wegwerp zwempampers als wasbare mee. Ik heb een zwempakje met lange mouwen en broekspijpen gekocht om haar maximaal te beschermen tegen UV zodat ze in haar zwembandje met scherm mee in het water kan dobberen. Maar daar heb ik dus nog geen ervaring mee.

4 maanden geleden

Reactie op LeonieCl

Ik vond ze toen nog te klein om mee in het zwembad te nemen (volle zon en t ...
Ja vraag me dus af idd hoe je dat doet telkens ze uit het water komen, met dat het dus enkel stoelgang tegenhoud zo..

4 maanden geleden

Reactie op R2024

Ja vraag me dus af idd hoe je dat doet telkens ze uit het water komen, met ...
Ik zou het gewoon telkens voor en na verversen. Uuuuren gaan die nooit int zwembad blijven denk ik

4 maanden geleden

Reactie op R2024

En hoe doe je het qua kledij aan het zwembad? Een zwempamper met daarover e ...
Wij gingen Max. 15-20 min in het zwembad met hem want ze worden hier enorm moe van dus gewoon pamper wisselen nadat je zwembad uit komt

4 maanden geleden

Reactie op R2024

En hoe doe je het qua kledij aan het zwembad? Een zwempamper met daarover e ...
Zwemkleding hadden we verschillende pakjes altijd met lange mouwen, hoedje, zwembroekje en een zwemband met zonnebescherming. Het merk van koptelefoon moet ik morgen even kijken. We hebben het sowieso op Amazon besteld.