Sinds ons zoontje gestart is in de crèche lijkt het alsof er geen 2weken voorbij gaan zonder ziek te zijn.
We hebben al gehad: handvoetmondziekte, keelontsteking, oorontsteking(en), verkoudheden, …
Momenteel weer koort (38,9gr), maar wel weer 2 tandjes die doorkomen… Alleen lijkt 38,9 nogal veel voor “enkel” doorkomende tandjes.
Hebben jullie hetzelfde met jullie kleintjes in de opvang?
Ohja hoor hier is ook altijd wat nu was op 3 weken tijd eerst buikvirus en nu had ze sinds vorige week donderdag eerst een virus 40 graden koorts en serieus verkouden en nu sinds 2 dagen oorontsteking. Heb nu wel geluk met mijn werk Kan mijn uren zelf plannen maar wordt er soms zot van nu is ze eindelijk genezen morgen ga ze terug Ben eens benieuwd wanneer het volgende er weer is 🙈
Gewoon dokter gaan doktersbriefje vragen hoefde niet te betalen zo doe ik d ...
Hier is het toch ook gewoon betalen voor de opvang, ook al heb je een briefje. Wij krijgen x aantal dagen op jaarbasis voor afwezigheden maar door al die virusjes daar is dat uiteraard niet voldoende... Alles boven dat aantal moeten we gewoon betalen...
Ah nee hier niet ziekenbriefje en die dagen hoef ik niet te betalen gelukki ...
Inderdaad hier werkt het ook zo.
En typisch de wintermaanden hè die ziektes… ons kleintje was vorige week ook thuis met koorts maar weet nog altijd geen oorzaak. Gelukkig nu over!
Inderdaad hier werkt het ook zo.
En typisch de wintermaanden hè die ziekte ...
Ja Das inderdaad het eerlijkste vind ik anders was dat voor een geldklopperij ze zouden zich moeten schamen. Oei Das minder maar goed dat terug beter Is met je kindje 🙂
Hier is het toch ook gewoon betalen voor de opvang, ook al heb je een brief ...
Dat is echt schandalig...
Hier was hij vorige week de hele week thuis met de windpokken en gisteren belde de crèche dat hij koorts had en of we hem konden ophalen 🙈 hij is niet ziek, maar maakt de laatste tijd wel eens koorts door tandjes. Voor de rest mogen we niet klagen en hopelijk blijft het zo want het is toch echt een gedoe om zelf voor opvang te zorgen! Veel beterschap aan alle zieke kindjes ❤️🩹
Hier ook heel veel ziek geweest! Ik vind het vooral lastig met werk. De vorige twee keren was ik zelf 'gelukkig' ook ziek, zodat ik geen sociaal verlof hoefde op te nemen.
Hier gaat finn sinds september naar de onthaalmama en is nog maar zelden een volle week kunnen gaan. Het stopt hier ook niet, ik zatgewoon te wenen gisteren bij de huisarts. Ik zat er terug en nu vermoeden van rsv. Ik heb al meer met hem thuis gezeten dan wat anders.
Ja wij hier ook! Finn pikt alles op in de opvang en hij is diegene met altijd hoge koorts en mag dan niet gaan. Hij is altijd happy ze maar ja ook veel ziek.