35 Reacties

één maand geleden

Ohja hoor hier is ook altijd wat nu was op 3 weken tijd eerst buikvirus en nu had ze sinds vorige week donderdag eerst een virus 40 graden koorts en serieus verkouden en nu sinds 2 dagen oorontsteking. Heb nu wel geluk met mijn werk Kan mijn uren zelf plannen maar wordt er soms zot van nu is ze eindelijk genezen morgen ga ze terug Ben eens benieuwd wanneer het volgende er weer is 🙈

één maand geleden

Exact hetzelfde hier.. Ik zei net nog tegen een vriendin dat we morgen weer zullen betalen om niet te gaan. Zo vaak ziek naar mijn gevoel ☹️

één maand geleden

Sinds augustus non stop neus spoelen slijmen en nu rsv :(

één maand geleden

Reactie op 1994bv

Exact hetzelfde hier.. Ik zei net nog tegen een vriendin dat we morgen weer ...
Gewoon dokter gaan doktersbriefje vragen hoefde niet te betalen zo doe ik dat hier

één maand geleden

Reactie op R2024

Sinds augustus non stop neus spoelen slijmen en nu rsv :(
Oei veel beterschap voor je babytje

één maand geleden

Reactie op anoes90

Gewoon dokter gaan doktersbriefje vragen hoefde niet te betalen zo doe ik d ...
Hier is het toch ook gewoon betalen voor de opvang, ook al heb je een briefje. Wij krijgen x aantal dagen op jaarbasis voor afwezigheden maar door al die virusjes daar is dat uiteraard niet voldoende... Alles boven dat aantal moeten we gewoon betalen...

één maand geleden

Reactie op moederke94

Hier is het toch ook gewoon betalen voor de opvang, ook al heb je een brief ...
Ah nee hier niet ziekenbriefje en die dagen hoef ik niet te betalen gelukkig vind dat wel erg voor je dat Zou niet mogen

één maand geleden

Hier idem. Sinds sept naar de crèche. En is ook nog geen 2 weken ziekte vrij geweest.. 😓 uitkijken naar de lente 🙏🏼😳😁. Heel veel beterschap 👶🏻

één maand geleden

Reactie op anoes90

Ah nee hier niet ziekenbriefje en die dagen hoef ik niet te betalen gelukki ...
Inderdaad hier werkt het ook zo. En typisch de wintermaanden hè die ziektes… ons kleintje was vorige week ook thuis met koorts maar weet nog altijd geen oorzaak. Gelukkig nu over!

één maand geleden

Reactie op heleen1994

Inderdaad hier werkt het ook zo. En typisch de wintermaanden hè die ziekte ...
Ja Das inderdaad het eerlijkste vind ik anders was dat voor een geldklopperij ze zouden zich moeten schamen. Oei Das minder maar goed dat terug beter Is met je kindje 🙂

één maand geleden

Reactie op moederke94

Dat is echt schandalig... Hier was hij vorige week de hele week thuis met de windpokken en gisteren belde de crèche dat hij koorts had en of we hem konden ophalen 🙈 hij is niet ziek, maar maakt de laatste tijd wel eens koorts door tandjes. Voor de rest mogen we niet klagen en hopelijk blijft het zo want het is toch echt een gedoe om zelf voor opvang te zorgen! Veel beterschap aan alle zieke kindjes ❤️‍🩹

één maand geleden

Hier ook heel veel ziek geweest! Ik vind het vooral lastig met werk. De vorige twee keren was ik zelf 'gelukkig' ook ziek, zodat ik geen sociaal verlof hoefde op te nemen.

één maand geleden

Reactie op moederke94

Hetzelfde hier . Ook betalen

één maand geleden

Hier gaat finn sinds september naar de onthaalmama en is nog maar zelden een volle week kunnen gaan. Het stopt hier ook niet, ik zatgewoon te wenen gisteren bij de huisarts. Ik zat er terug en nu vermoeden van rsv. Ik heb al meer met hem thuis gezeten dan wat anders.

één maand geleden

Reactie op EDK1987

Hier gaat finn sinds september naar de onthaalmama en is nog maar zelden ee ...
Idem hier! Zit er echt door momenteel!

één maand geleden

Reactie op nath9450

Ja wij hier ook! Finn pikt alles op in de opvang en hij is diegene met altijd hoge koorts en mag dan niet gaan. Hij is altijd happy ze maar ja ook veel ziek.

één maand geleden

Reactie op nath9450

Heel herkenbaar... Bij ons kan hij meestal effe gaan, en dan plots 3 weken aan een stuk dat hij amper kan gaan omdat hij ziek is...

één maand geleden

Reactie op EDK1987

Ja wij hier ook! Finn pikt alles op in de opvang en hij is diegene met alt ...
Heel herkenbaar! Cyriel blijft altijd vrolijk en lachen,… maar hij maakt snel koorts. Dus hij is altijd de eerste die moet worden afgehaald 😔

één maand geleden

Wij gingen vandaag weer naar de dokter. RSV deze keer 😖

één maand geleden

Reactie op 1994bv

Wij gingen vandaag weer naar de dokter. RSV deze keer 😖
Oh nee veel beterschap voor de kleine pruts 😕 Zo zielig he...