9 Reacties

5 maanden geleden

Neen schermvrij hier 鈽猴笍

5 maanden geleden

Ik heb een paar keer babytv op gezet. Van het YouTube kanaal 'hey bear sensory tv'. Maar eigenlijk vooral op dagen zoals vandaag dat hij een vaccinatie heeft gehad en huilerig en hangerig is. Hij vindt dat echt heel leuk 馃槄

5 maanden geleden

Ik zet af en toe wel eens sensory for baby鈥檚 op :) krijg anders niks gedaan thuis

5 maanden geleden

Ohja, ik moet ook wel toegeven dat ik soms iets kijk met hem op schoot. Zoals gisteren de live stream van Graspop terwijl hij op mijn schoot wat op zijn aapje zat te kauwen 馃槄 Ik vind scherm vrij persoonlijk een beetje gek als wij zelf wel alles op schermen doen. Maar social media vrij opvoeden ben ik wel een voorstander van.

5 maanden geleden

Het is ons 3e kindje... Dus ja, automatisch kijkt hij nog wel eens mee met de oudste 2! Als hij in de box ligt en de tv in de gaten heeft ligt hij er ook echt naar te kijken 馃

5 maanden geleden

Reactie op TessahS

Ohja, ik moet ook wel toegeven dat ik soms iets kijk met hem op schoot. Zoa ...
Enige scherm dat we hebben is een smartphone en er zijn veel persoonlijke redenen waarom we het niet doen maar iedereen zijn eigen keuze 鈽猴笍

5 maanden geleden

ja heel af en toe zet ik het op. onze is ook 4 maanden

5 maanden geleden

Hier ja met de oudste in huis kijkt ze wel mee en tiktak en bumba op ketnet junior vind ze geweldig maar Das ook maar soms

5 maanden geleden

Reactie op Ann9014

Enige scherm dat we hebben is een smartphone en er zijn veel persoonlijke r ...
Ja snap ik ook hoor! Knap wel als je het kan hoor 鈽猴笍