7 Reacties
vor 4 Monaten
Reactie op Sophie_vc
Wij zijn ook aan het experimenteren om het 4e dutje weg te laten (afhankeli ...
Blijft hij telkens 3u wakker of enkels ‘s avonds ? 😊gisteren geprobeerd met dat 4 de slaapje te laten, was dan in totaal 3u wakker.. maar het slapen gaan en de nacht waren het zelfde. Het lijkt ook wel op actieve sleep dat hij heeft of zijn overgang lukt nog niet goed.
Hoe sus jij jouw mannetje ‘s nachts ?
vor 4 Monaten
Reactie op EDK1987
Onze vroedvrouw zei laat je niet vangen met hem minder te laten slapen over ...
Ja je leest en hoort altijd die verschillen.. de ene zegt ze moeten moe genoeg zijn, andere zeggen slapen doet slapen. 😮💨 .. vandaag heeft hij nu bijna 4u30 geslapen.. kben benieuwd.. hij slaapt zoveel vaster overdag ook terwijl er hier meer lawaai is dan 🙄
vor 4 Monaten
Reactie op KimTB91
Blijft hij telkens 3u wakker of enkels ‘s avonds ? 😊gisteren geprobeerd me ...
Was enkel 's avonds 3 uur wakker. Overdag 2 uur, langer trekt hij het nog niet echt. Vandaag is alles weer raar, want hij deed al twee lange dutjes en nu is hij ook al meer dan een uur aan het slapen voor dutje 3. Ik twijfel dan altijd of ik hem moet wakker maken (doe ik eigenlijk nooit). Afhankelijk van hoe hij wakker wordt, ga ik er de nachtslaap op laten aansluiten ofwel hou ik hem nog even op tot ik ga slapen. Vind ik altijd zo moeilijk wat het beste is... 's nachts geef ik hem altijd de borst - ik ben te moe om te wiegen. We vallen dan wel vaak samen in slaap, de nachten zijn heel woozy... Als ik zeker ben dat hij geen honger kan hebben, vraag ik mijn lief om ermee rond te lopen en te wiegen. Maar tegenwoordig wordt hij snel terug wakker als we hem weer in de co-sleeper leggen. Dat is frusterend...
Hoe doe jij het 's nachts?