21 Reacties

5 maanden geleden

Mijn babytje geeft ook nog regelmatig terug 4 maanden en 1 week Hou ze ook goed recht en hikt soms ook nog Das niet zo erg hoor zolang iedere baby geeft soms wel eens terug

5 maanden geleden

Hier 4 maanden en heeft ook nog regelmatig melk terug, al dan niet nog elke voeding bijna… het is wel beter als de eerste maanden. Dus ik volg even jou berichtje mee!

5 maanden geleden

Reactie op Tily20

Hier 4 maanden en heeft ook nog regelmatig melk terug, al dan niet nog elke ...
Hier inderdaad ook al beter als de eerste maanden. Vroedvrouw zei toen ze kleiner was dat het kwam omdat het maagje nog volop aan het groeien en verteren is. Zal nu mss ook nog wel kunnen? Binnen 2 weken naar Kind en Gezin dus ga ik nog eens polsen. ;)

5 maanden geleden

Hier ook een baby met flinke reflux. Hebben AR voeding die we nog indikken met johannesbroodpitmeel. Hierdoor blijft het (meestal) bij maar mondjes teruggeven ipv hele plassen. Nu hij kan draaien spuugt hij weer meer, volgens kinderarts 'normaal' omdat hij veel meer beweegt.

5 maanden geleden

Hier ook eentje van 4 maand dat veel melk teruggeeft. Hij heeft er zelf wel totaal geen last van. Vorige week nog eens nagevraagd bij dokter van K&G maar die zei ook dat dit niet erg is en ook normaal is nu ze steeds beweeglijker worden. Maar wij moeten hem wel heel de dag door een bavetje aandoen of het is elk uur een andere outfit 😅

5 maanden geleden

Reactie op NikkiMax

Hier ook eentje van 4 maand dat veel melk teruggeeft. Hij heeft er zelf wel ...
Dat ken ik! Ik moet ook meermaals per dag andere slabbetjes aandoen omdat ze al volhangen ;)

5 maanden geleden

Hier ook nog steeds en dat wilt zeggen dubbel zoveel kleding en slabbetjes vuil😇. Geloof mij ik heb extra kleren moeten kopen. Bij ons lijkt het nu omdat hij zich inspand om iets te doen en daar druk op zet of zo hard boert dat het naar boven komt

5 maanden geleden

Reactie op EDK1987

Hier ook nog steeds en dat wilt zeggen dubbel zoveel kleding en slabbetjes ...
Oké het is dus bij veel baby's als ik het zo hoor. Oef! Ik ken het.. het wasmachine draait hier overuren. ;)

5 maanden geleden

Reactie op HappyBaby95

Oké het is dus bij veel baby's als ik het zo hoor. Oef! Ik ken het.. het wa ...
Hier ook. En het is onze 3e dus de wasmanden puilen echt uit. 🫣 Loop de hele dag met tetra doeken rond om spuug op te vangen en af te vegen 😂

5 maanden geleden

Reactie op eajk

Hier ook. En het is onze 3e dus de wasmanden puilen echt uit. 🫣 Loop de h ...
Hihi hier ook tetradoeken overal waar je maar kan bedenken. In de wipper, zetel, speelmat, keuken, verzorgingstafel.. :○

5 maanden geleden

Hier ook zo 😊

5 maanden geleden

Wij hadden dus gehoopt dat het met indikken van de melk + vaste voeding zou beteren. Het is gebeterd, maar nog niet zoals het 'hoort'. Soms denk ik, die maagklep is echt niet ok. Iemand van jullie kindjes die onderzoeken daarvoor heeft gehad? Hier blijft KA zeggen 'ja maar zijn groei is ok' Ik snap dat, maar zoveel spugen is toch niet fijn en ok denk ik dan..

4 maanden geleden

Hoe is het teruggeven bij jullie momenteel? Hier 22weken, maar het is zeker nog niet geminderd (in tegendeel zelfs). Soms denken we ook wel van ‘dat kan toch niet normaal zijn’.

4 maanden geleden

Reactie op NikkiMax

Hoe is het teruggeven bij jullie momenteel? Hier 22weken, maar het is zeker ...
Hier ook, 21 weken en het teruggeven is sinds vorige week weer enorm na elke fles…

4 maanden geleden

Reactie op NikkiMax

Hoe is het teruggeven bij jullie momenteel? Hier 22weken, maar het is zeker ...
Hier met momenten ook nog wel wat teruggeven maar wel minder dan paar weekjes voordien. ;)

4 maanden geleden

Hier alleen teruggeven als hij weer last heeft van veel snot/slijm. Heb het idee dat dat in zijn maag terecht komt en dat de melk daardoor minder goed binnen gaat. Als hij niet verkouden is dan nergens last van, dan hoeven we hem niet eens recht te houden.

4 maanden geleden

Reactie op TessahS

Hier alleen teruggeven als hij weer last heeft van veel snot/slijm. Heb het ...
Hij heeft idd ook al een paar weken last van snot en hoest dus kan misschien idd daar ook wel wat meer door zijn 🧐 bedankt!

4 maanden geleden

Reactie op 1994bv

Hier ook, 21 weken en het teruggeven is sinds vorige week weer enorm na elk ...
Al geruststellend dat het dan niet alleen hier is. Gelukkig lijkt hij er zelf geen last van te hebben.

4 maanden geleden

Juist hetzelfde hier🙃 sommigen dagens puugt ze niks en sommigen dagen wel.. ik weet ook niet waarom. Ik heb soms wel de indruk dat als ze zo geluidjes begint te maken of lacht dat ze dan spuugt🤷🏼‍♀️ ik hoop dat het zo snel mogelijk voorbij gaat

4 maanden geleden

Reactie op HappyBaby95

Oké het is dus bij veel baby's als ik het zo hoor. Oef! Ik ken het.. het wa ...
Hier vooral veel was door de extreme hoeveelheden kwijl die uit hem komen 😂