31 Reacties

7 maanden geleden

Reactie op TessahS

Hm wat een vreemde regel, want hoe zit dat dan met slaapregressies? Er zijn ...
Geen idee.. toevallig net info ivm wendagen doorgekregen en daar staat het weer in😬 Gaan we dus nog op moeten oefenen..

7 maanden geleden

Reactie op TessahS

Nou ons zoontje heeft een paar wendagen gehad op de opvang en hij vindt het ...
Kei goed!! Dan ben je toch wat geruster. Hoelang op voorhand heb je deze wendagen gedaan?

7 maanden geleden

Reactie op XAshX

Geen idee.. toevallig net info ivm wendagen doorgekregen en daar staat het ...
Je kan natuurlijk altijd bluffen en zeggen: oooh wat vreemd, thuis slaapt ie als een roosje 😂 De opvang hier heeft zo'n schommelbedje voor de slechte slapers. Maar mijn zoontje slaapt eigenlijk overal beter dan thuis 🙈

7 maanden geleden

Reactie op XAshX

Kei goed!! Dan ben je toch wat geruster. Hoelang op voorhand heb je deze we ...
Vanaf volgende week gaat hij 3 dagen per week.

7 maanden geleden

Reactie op TessahS

Je kan natuurlijk altijd bluffen en zeggen: oooh wat vreemd, thuis slaapt i ...
Da’s wel ideaal. Hopelijk is dat hier ook zo😇 Vond je het niet moeilijk om hem achter te laten? Kreeg al tranen in mijn ogen toen ik het mailtje nog maar las🙈

7 maanden geleden

Reactie op XAshX

Geen idee.. toevallig net info ivm wendagen doorgekregen en daar staat het ...
Daar gaan wij dan toch ook flink op moeten oefenen 🫣 kan ze echt nog niet. Gelukkig gaat ze pas in september naar de crèche.

7 maanden geleden

Reactie op TessahS

Super, dat geeft wel een geruststellend gevoel.

7 maanden geleden

Veel succes aan alle working moms 💪🌼 laat weten hoe het gaat met de combo werk en slaaptekort 🫢

7 maanden geleden

Reactie op TessahS

Kunnen ze bij jou dezelfde 'routine' wat volgen als die je thuis had? Wij hebben thuis steeds op hetzelfde uur eten proberen geven. Ook sliep hij tussen zijn voedingen wel goede dutjes. Nu is hij vandaag de eerste volledige dag naar de crèche geweest en heeft hij dus helemaal niet op dezelfde momenten gegeten dan dat hij thuis doet en heeft hij quasi niet geslapen. Ik ben zelf iemand die het nogal moeilijk heeft wanneer iets niet volgens een routine/plan verloopt. Hoe laat je dit los?

7 maanden geleden

Reactie op JS1990

Kunnen ze bij jou dezelfde 'routine' wat volgen als die je thuis had? Wij h ...
Ze houden rekening met routines maar kijken ook naar wat het kind nodig heeft. Maar ik vind het goed als hij een beetje flexibel leert zijn en snap ook dat die mensen op de opvang het superdruk hebben met al die kleintjes en hun best doen ♥️

7 maanden geleden

Reactie op anoes90

Ik neem nog tot September ouderschapverlof wand mijn kleintje Kan pas gaan ...
Ik begin over 10 dagen terug. Nanny is maandag gestart (this is Africa, geen crèches). Loopt okay maar is toch moeilijk ze los te laten. Je hebt zoveel moeite gedaan voor wat structuur/ritme en een ander persoon volgt dat dan niet… nanny hecht blijkbaar minder belang aan slapen, en speelt heel de tijd ‘persoonlijk’ met haar, terwijl ik ze vaker op zichzelf liet… eind dit jaar verhuizen we terug naar BE, dan chreche of onthaalmoeder… gaat een grote aanpassing zijn.