241 Reacties

6 maanden geleden

Reactie op Sophie_vc

Hier ook al een paar dagen baby die extra wakker wordt om 12u 's nachts. Vo ...
Hier ook eentje dat al 2 nachten om de 2-3u weer wakker is. Als je al wat gewoon bent om een langer blok te kunnen slapen dan is het toch weer extra zwaar vind ik. Hopelijk snel beter 🤞😴

6 maanden geleden

Reactie op NikkiMax

Hier ook eentje dat al 2 nachten om de 2-3u weer wakker is. Als je al wat g ...
Ja wij hebben geleerd om altijd van het ergste uit te gaan 😂

6 maanden geleden

Reactie op TessahS

Ja wij hebben geleerd om altijd van het ergste uit te gaan 😂
Is inderdaad nog het beste 😅

6 maanden geleden

Hello 🥹 Het zijn hier tegenwoordig nachten van blokjes van 1,5u. 🥱🥱🥱 Hoe gaat het bij jullie?

6 maanden geleden

Reactie op Sophie_vc

Hello 🥹 Het zijn hier tegenwoordig nachten van blokjes van 1,5u. 🥱🥱🥱 ...
Oh hoe pittig is dat.. Ocharme. Kan je overdag wat bijslapen? Hier gaat het nog goed ‘s nachts maar ik maak mezelf bang voor de 4 maanden slaapregressie. So not ready voor weinig slaap!

6 maanden geleden

Reactie op Sophie_vc

Hier ook heeeel moeilijk! He stuurt heel lang voor hij in slaap is en hij is snel wakker. Nu in combinatie met weer werken echt heel pittig. Standje overlevingsmodus momenteel.

6 maanden geleden

Reactie op 1994bv

Oh hoe pittig is dat.. Ocharme. Kan je overdag wat bijslapen? Hier gaat het ...
Ik heb daar wel de kans toe, maar doe dat eigenlijk veel te weinig... Wil altijd vanalles doen 🤦🏻‍♀️ Sommige baby's doen geen regressie hé 🤞let's hope

6 maanden geleden

Reactie op TessahS

Hier ook heeeel moeilijk! He stuurt heel lang voor hij in slaap is en hij i ...
Ooh ja. Hopelijk betert het vlug!

6 maanden geleden

Reactie op Sophie_vc

Ik heb daar wel de kans toe, maar doe dat eigenlijk veel te weinig... Wil a ...
Het is bij ons nog nooit beter geweest dus een regressie zegt niet zo veel haha. Dat is dan weer een voordeel.

6 maanden geleden

Hier al 5 dagen van 18 u tot en met 3.30 u dan een voeding en hij slaapt verder. Ik hoop dat dit blijft (voor even dan🤣)

6 maanden geleden

Reactie op EDK1987

Hier al 5 dagen van 18 u tot en met 3.30 u dan een voeding en hij slaapt ve ...
Hier was dat ook toen we net uit het ziekenhuis kwamen, maar de afgelopen twee nachten weer wakker om 22u, 1u30 en 4u 🙃 enjoy it while it lasts 😂

6 maanden geleden

Hier 15 weken en vandaag geen enkele dut in zijn bed willen doen. Krijsen wanneer we hem willen wegleggen, niet in slaap te krijgen waardoor hij al heel de dag oververmoeid is. Deze namiddag dan toch een dut van bijna 3 uur en een uur later alweer aan het huilen van vermoeidheid, wegleggen in bed lukt opnieuw niet. Hier zit ik dan met hem in mijn armen. Zo bang dat hij niet meer in zijn bedje wil slapen en ik hem nu weer aanleer dat hij bij mij kan slapen (wat ook kan en mag maar ik was zo hard aan het inzetten op boven en zelfstandig slapen). Soms vind ik het allemaal zo moeilijk en emotioneel…

6 maanden geleden

Reactie op TessahS

Hier was dat ook toen we net uit het ziekenhuis kwamen, maar de afgelopen ...
Oh dat is pittig, zeker als je de volgende ochtend moet werken. Hopelijk geeft het verlengde weekend kansen om zelf wat te powernappen!

6 maanden geleden

Reactie op 1994bv

Oh dat is pittig, zeker als je de volgende ochtend moet werken. Hopelijk ge ...
Helaas is mijn vriend weg (muzikant en moet optreden in het buitenland). Ik dacht even snel te douchen en dan te gaan slapen, maar opeens is de douche afvoer verstopt terwijl ik net shampoo in had gedaan. Niks werkt dus dan maar onder de kraan uitgespoeld. Maar ohhh even vloeken hier hoor 🤬 het is inderdaad allemaal echt heel intens momenteel. Ik hou maar gewoon voor ogen dat het allemaal beter wordt en dat we hier gewoon even door moeten. En dat we niet de enigen zijn die dit meemaken 🤗

6 maanden geleden

Reactie op Sophie_vc

Oh dat is pittig!

6 maanden geleden

Reactie op 1994bv

Hier 15 weken en vandaag geen enkele dut in zijn bed willen doen. Krijsen w ...
Ze zijn nog jong he om zelfstandig te slapen... Hier is het ook een zoektocht en ik zit idd met dezelfde angst dat hij negatieve associatie zal maken met zijn bedje. Als de dutjes overdag niet lukken, is dat ook heel vermoeiend... Dan ben je precies constant met je kindje bezig... Als het niet lukt, neem ik er hem weer uit en probeer ik een halfuurtje later opnieuw. Ik heb geen energie meer op te troosten en te wiegen 🙈 draagdoek is ook geen optie meer voor de slaapjes. Hij wil alles zien. Hij houdt zijn hoofdje helemaal achteruit om rond te kijken. Grappig zicht, maar niet heel ergonomisch voor hem 🙃

6 maanden geleden

Reactie op TessahS

Helaas is mijn vriend weg (muzikant en moet optreden in het buitenland). Ik ...
Ooh voor zulke dingen op te lossen heb je echt geen tijd met een baby! 🙈 Het is idd maar een korte periode en het zal sowieso beteren... En het is allemaal normaal. Dat is waar... Maar hoe hou je dit vol als je moet werken? Heb er echt schrik voor...

6 maanden geleden

Reactie op Sophie_vc

Ze zijn nog jong he om zelfstandig te slapen... Hier is het ook een zoektoc ...
Heb hetzelfde met de draagdoek. Mijn zus gaf de tip om eerst goed door te stappen, wanneer ze moe worden zullen ze hoofdje tegen je aanleggen en kan je de doek over het hoofdje doen. Slaapjes overdag hier ook nog op mij of draagdoek, parkje overdag is bijna altijd wenen :( volgende week start hij op de opvang, hopelijk lukt het daar beter :(

6 maanden geleden

Reactie op Sophie_vc

Ooh voor zulke dingen op te lossen heb je echt geen tijd met een baby! 🙈 ...
Ja ik merk wel dat ik veel energie haal uit mijn job, en omdat ik David de hele dag niet gezien heb, ook meer geduld heb in de nacht. Maar gewoon alle andere dingen regelen is echt lastig. Zoals een loodgieter regelen voor de douche 🙈

6 maanden geleden

Reactie op Blackwood

Heb hetzelfde met de draagdoek. Mijn zus gaf de tip om eerst goed door te ...
Oh hier ook nog volop bij ons hoor