241 Reacties

7 maanden geleden

Hier sliep hij gisteravond zo goed dat ik besloot hem niet wakker te maken voor zijn 23 uur fles. Uiteindelijk dan toch wakker om 1u en nu weer om 5u00 en daarna niet meer kunnen slapen 🙈 Ik had stiekem een hoop dat hij maar 1 nachtfles nodig zou hebben maar helaas 😅

7 maanden geleden

Reactie op TessahS

Hier sliep hij gisteravond zo goed dat ik besloot hem niet wakker te maken ...
Hier ook tussen 1 en 2 uur 's nachts, dan 6 u ook ongeveer.

7 maanden geleden

Reactie op EDK1987

Hier ook tussen 1 en 2 uur 's nachts, dan 6 u ook ongeveer.
6u vind ik echt prima. Ik sta op een normale werkdag op om 6u30 dus mijn doel is een flesje tussen 6u30 en 7u30.

7 maanden geleden

Hier heeft eentje voor de eerste keer doorgeslapen 🥳 van 21u30 tot 6u. (Alleen jammer dat ik zelf nog steeds wakker werd uit gewoonte 😅)

7 maanden geleden

Reactie op NikkiMax

Hier heeft eentje voor de eerste keer doorgeslapen 🥳 van 21u30 tot 6u. (Al ...
Woehoew!!! Super! 🥳🥳🥳

7 maanden geleden

Reactie op TessahS

6u vind ik echt prima. Ik sta op een normale werkdag op om 6u30 dus mijn do ...
Ja maar als ik zijn flesje geef om 1 u, voeden tot half 2, boeren en rechtzitten tot 2 uur en dan moet hij nog in slaap vallen😅

7 maanden geleden

Reactie op EDK1987

Ja maar als ik zijn flesje geef om 1 u, voeden tot half 2, boeren en rechtz ...
Ah oei ja dat is wel vroeg dan 🙈 hier duurt het tegenwoordig ongeveer een half uurtje.. we laten David liggen en halen een flesje. Verschonen op bed en flesje drinken in 20 min. Alles in het donker. Het gebeurt ook wel eens dat hij net terug ligt en dan kaka doet en klaarwakker is 😂

7 maanden geleden

Wij zijn nu echt begonnen met slapen zonder babynestje en dat ging nog niet super. David sliep een blokje van 3,5 uur en daarna twee van 2 uur en heel onrustig (zelfs ingebakerd). Hopelijk vannacht beter 🤞

7 maanden geleden

Reactie op TessahS

Ah oei ja dat is wel vroeg dan 🙈 hier duurt het tegenwoordig ongeveer een ...
Ik verschoon niet meer snachts … maakt dat zowel zij als ik meer slapen :-) (borstvoeding) deze nacht lag ze er iets na 20u in, dan rond 1u en 4u30 een voeding, van 10 minuten met nog eens 10min rechtop zitten/hangen erna (soms val ik dan ook in slaap), zo tot 7u15 deze morgen. Meer van dit aub 😝

7 maanden geleden

Reactie op tsoys

Ik verschoon niet meer snachts … maakt dat zowel zij als ik meer slapen :-) ...
Ideaal! Maar welke luiers gebruik je die dat volhouden😅? Hier ‘s nachts zulke gestuwde borsten dat de kleine echt veel drinkt, met overvolle luiers als gevolg…

7 maanden geleden

Reactie op 123k

Ideaal! Maar welke luiers gebruik je die dat volhouden😅? Hier ‘s nachts zu ...
Ja hier zijn ze ook vol. Maar wij hebben een klein zoutlampje op de slaapkamer en van dat licht wordt hij nauwelijks wakker. Ideaal dus om bij te verschonen.

7 maanden geleden

Reactie op TessahS

Ja hier zijn ze ook vol. Maar wij hebben een klein zoutlampje op de slaapka ...
Mijn kleintje wordt wakker van de verversing. En dan duurt het lang eer ik haar in slaap krijg.

7 maanden geleden

Reactie op 123k

Ideaal! Maar welke luiers gebruik je die dat volhouden😅? Hier ‘s nachts zu ...
Pampers harmony snachts, wasbare overdag.

7 maanden geleden

Reactie op tsoys

Mijn kleintje wordt wakker van de verversing. En dan duurt het lang eer ik ...
Geef je borstvoeding? Ik doe altijd 1 borst - verversen - andere borst. En dan valt hij makkelijk terug in slaap.

7 maanden geleden

Reactie op tsoys

Ik verschoon niet meer snachts … maakt dat zowel zij als ik meer slapen :-) ...
Omg, bij ons exact dezelfde tijdstippen voorbije nacht 😊

6 maanden geleden

Hij heeft hier vannacht een blok van 6,5 uur geslapen (dus ik ook) 🥳

6 maanden geleden

Reactie op Sophie_vc

Omg, bij ons exact dezelfde tijdstippen voorbije nacht 😊
De voorbije nachten helaas niet meer zo goed, plots komt er ook 2u bij, en drinkt er om 4u maar een paar minuten… hoop dat het tijdelijk is

6 maanden geleden

Reactie op TessahS

Wij zijn nu echt begonnen met slapen zonder babynestje en dat ging nog niet ...
Wij durven het nestje nog niet weg te halen omdat ze nu wel relatief goed slaapt. Ik ben bang dat we dan terug kortere blokjes slaap gaan hebben. Maar je kan ze natuurlijk niet eeuwig in het nestje laten slapen hè 😅 goed dat je het al geprobeerd hebt! Zijn de voorbije nachten dan beter geweest zonder nestje?

6 maanden geleden

Reactie op tsoys

De voorbije nachten helaas niet meer zo goed, plots komt er ook 2u bij, en ...
Ik geef 's nachts normaal al liggend voeding, maar vannacht vond ik nog eens de energie om al zittend te voeden. Denk dat hij daardoor meer heeft kunnen drinken en hij sloeg een beurt over. Hij was er om 3u & 6u. Ik ben nu drie dagen en 2 nachten alleen met de baby. Ik vind het zo spannend.

6 maanden geleden

Reactie op Martsje

Wij durven het nestje nog niet weg te halen omdat ze nu wel relatief goed s ...
Wij gebruiken het nestje ook al een tijdje niet meer in de co-sleeper en merkten eigenlijk geen verschil. Vanaf vandaag haal ik nestje ook uit de wieg 🤞