241 Reacties

5 maanden geleden

Reactie op Sophie_vc

Rond welk uur gaan jullie slapen en rond welk uur de baby? Hier 's nachts ...
Baby om 19u, ik meestal tegen 20u30, afhankelijk van hoe goed de vorige nacht ging. Gisteravond hebben we toch nog even een serie gekeken dus was het iets later.

5 maanden geleden

Ohja en mijn vriend slaapt meestal tegen 1u.

5 maanden geleden

Reactie op 1994bv

Ja die buffer snap ik! Het is toch echt een oefening in loslaten wanneer ze ...
Inderdaad, het is niet ideaal die opvang maar het zijn wel hele goede vrouwen die daar werken die echt hun best doen. Maar zoals de hele sector kampen zij ook wel met werkdruk en personeelstekort. Ik ben heel tevreden van de opvang maar de dagen zijn dan gewoon helemaal anders.

5 maanden geleden

Reactie op TessahS

Ohja en mijn vriend slaapt meestal tegen 1u.
Die van mij ook... En dan slaapt hij uit tot 10u of later... (tijdens weekend, tijdens de week staat hij op om 8u45 - hij moet om 9u op zijn werk zijn). Dus ik heb er al een halve dag opzitten tegen dat hij ontwaakt...

5 maanden geleden

Reactie op Sophie_vc

Die van mij ook... En dan slaapt hij uit tot 10u of later... (tijdens weeke ...
Ja hij doet altijd alles tot 1u 's nachts. Dus op bed leggen en als David voor 1u wakker wordt. Heel af en toe draaien we het om zodat ik een keer kan uitslapen.

5 maanden geleden

Reactie op Sophie_vc

Mijn baby ga slapen tussen 20u a 21u en wij meestal rond 23 uur wand Dan geef ik ze nog een droomvoeding en Dan Kan ik ook gaan slapen tegen 7 uur a 7u30 is ze Dan terug wakker

5 maanden geleden

Reactie op Sophie_vc

Hier stipt om 17.45 u wilt hij een flesje, maakt niet uit hoe lang het geleden is. Tegen half 7 valt hij in slaap bij mij en hou ik hem nog even in mijn armen. Nu ja met die regressie kan het tegen 2 uur zijn en 6 uur terug flesjes. Soms om 23 u s avonds ook nog. Wij geven nu in de namiddag 2 flesjes van 200 ml omdat hij dan genoeg gegeten heeft. Wij zitten op 6 voedingen 4 keer 170 en 2 keer 200

5 maanden geleden

Reactie op anoes90

Mijn baby ga slapen tussen 20u a 21u en wij meestal rond 23 uur wand Dan ge ...
Hoe plan jij de dutjes in van jouw dochter? En dan vooral: tot hoe laat is haar laatste dutje? Ik zou het zelf wel fijn vinden als we David iets later op bed kunnen leggen omdat het voor mij na het werk nu echt eten-douchen-naar bed is in een uur tijd 😅

5 maanden geleden

Oh wanneer is die slaapregressie gedaan, pf

5 maanden geleden

Reactie op EDK1987

Oh wanneer is die slaapregressie gedaan, pf
Ik vraag het mij ook af? Hoe was jullie nacht? Hier 5x wakker geweest. Gelukkig was hij op de ochtend heel slaperig zodat we wat langer konden blijven liggen (we liggen nu nog in bed). Maar ik slaap in blokken van gemiddeld een uur

5 maanden geleden

Reactie op Sophie_vc

Ik vraag het mij ook af? Hoe was jullie nacht? Hier 5x wakker geweest. Gelu ...
Omg dat is niet vol te houden op lange termijn! Hier in bed om 19u30, wakker om 23u en dan om 4u30. Maar hij was wel steeds zijn benen in de lucht aan het gooien in zijn slaap dus ik heb de halve nacht weer mijn hand op hem gehouden 🙈

5 maanden geleden

Reactie op Sophie_vc

Hier was de nacht wel oke ze heeft hier geslapen van 21 uur tot 7 uur. Om 23 uur nog een droomvoeding en nu Is ze terug inslaap gevallen mijn dochtertje heeft eigenlijk weinig last van een slaappregressie

5 maanden geleden

Reactie op TessahS

Hoe plan jij de dutjes in van jouw dochter? En dan vooral: tot hoe laat is ...
Meestal slaapt ze Om de 2 uur en laatste dutje meestal rond 17u30 tot 18u30 en Dan blijft ze meestal 2 uurtje a 2.5 uur wakker en dan ga ze de nacht in

5 maanden geleden

Reactie op anoes90

Meestal slaapt ze Om de 2 uur en laatste dutje meestal rond 17u30 tot 18u3 ...
Bij jou gaat het allemaal zo goed he! Ik vraag me af of jij magische mom-skills hebt of gewoon een heel makkelijk kind ☺️ lekker hoor! ♥️

5 maanden geleden

Reactie op TessahS

Bij jou gaat het allemaal zo goed he! Ik vraag me af of jij magische mom-sk ...
Gimme the magic mom-skills 🤱🤱🤱

5 maanden geleden

Reactie op TessahS

Bij jou gaat het allemaal zo goed he! Ik vraag me af of jij magische mom-sk ...
Makkelijk kind 😊 ja zeg het vaak heb echt geluk met haar 😊

5 maanden geleden

Reactie op Sophie_vc

Oooh dat moet doorwegen.. Ik las juist iets ‘Being a mom has made me so happy. And so tired’ en dat beschrijft het moederschap voor mij heel heel goed 😄

5 maanden geleden

Hier precies een oververmoeide baby? Hij haalt vandaag zijn wakkertijd niet, lijkt na een uur moe te zijn. Ik laat hem dan al maar slapen, lijkt me het beste?

5 maanden geleden

Reactie op 1994bv

Hier precies een oververmoeide baby? Hij haalt vandaag zijn wakkertijd niet ...
Zou dat ook doen

5 maanden geleden

Reactie op 1994bv

Hier precies een oververmoeide baby? Hij haalt vandaag zijn wakkertijd niet ...
Ik merk vaak dat hij 's avonds sneller moe is. Dus als zijn laatste dutje bijvoorbeeld tot 17u duurt dat begint hij on 18u vaak al moe te worden, terwijl het normaal na ongeveer 2 uur is.