241 Reacties

5 maanden geleden

Is dat uur voor haar grote nacht slaapje? Hier is de laatste fles 20-20u30 .. en rond 3u wordt er 1 flesje geven en dan 7u.. om 19u hem in bed steken lukt hier ook nog niet. Hij drinkt te kleine hoeveelheden per keer op zijn dag ( klein maagje ) .. maar ik zit er telkens 1u met op ( 20min flesje en 40 min rechtop en boeren en terug in slaap wiegen ) .. maar het 2de deel van de nacht is hij vaak. onrustig tegen de ochtend🥴 .. is ook best vermoeiend! Ja ik snap u , wij gaan samen slapen .. en momenteel mij bij neergelegd dat we ook amper iets aan onze avond hebben en een fase is. Hopelijk betert het als onze kleintjes groeien en iets ouder zijn. 🤗

5 maanden geleden

Reactie op KimTB91

Is dat uur voor haar grote nacht slaapje? Hier is de laatste fles 20-20u30 ...
Ik las eens dat baby's na middernacht minder goed in slaap vallen vanwege de melatonine aanmaak. Wij merken zelf ook dat David vaak een lang blok slaapt van 19u tot 1 a 2 uur, en daarna naar een kort blokje.

5 maanden geleden

Reactie op Sophie_vc

Rune sliep vannacht een blokje van 12u-5u. 🥳🥳🥳🥳🥳🥳 Ojo, ik hoop dat di ...
Zalig 😋 hopelijk blijft het zo. Ik ben aan het hopen op langere blokjes bij koelere temperaturen binnen een week… tis zo precies telkens een kleine strohalm waar we ons aan vast houden tot de volgende zich aanbiedt :-) succes allemaal :-)

5 maanden geleden

Reactie op TessahS

Ik las eens dat baby's na middernacht minder goed in slaap vallen vanwege d ...
Herkenbaar!

5 maanden geleden

Mijn dochter is nu 12 weken. Grote maand geleden heeft ze een dag of 4 doorgeslapen dit was dan precies opeens gedaan. Nu is het al 2 weken dat ze iedere nacht blokken slaapt tussen de 7a9 uur. Deze week zelf 11 uur aan 1 stuk vannacht 12 uur aan 1 stuk 😮 haar zelf telkens die 2 maal gewekt rond 9u in de ochtend omwille ik ook wil hebben dat ze genoeg melk binnen krijgt (flesvoeding) ik zou haar niet moeten wakker maken denk ik bleef ze zelf nog langer slapen … nochtans doe ik niks anders van te voor die grote blokken kwamen opeens uit het niks

5 maanden geleden

Reactie op bibi142

Mijn dochter is nu 12 weken. Grote maand geleden heeft ze een dag of 4 door ...
Klinkt heerlijk! Kan ik alleen maar van dromen 🥹 Vannacht was hij weer vaak wakker 🥴

5 maanden geleden

Reactie op Sophie_vc

Klinkt heerlijk! Kan ik alleen maar van dromen 🥹 Vannacht was hij weer vaa ...
Hier is David weer mega verkouden, wilde echt niet in zijn bedje slapen. Uit pure vermoeidheid heb ik hem dan maar bij ons in bed gelegd en daar sliep hij dan wel een blokje van 6 uur. Ik zelf iets minder want ik lag in een gekke positie 😂

5 maanden geleden

Reactie op TessahS

Hier is David weer mega verkouden, wilde echt niet in zijn bedje slapen. Ui ...
herkenbaar :p

5 maanden geleden

Reactie op TessahS

Hier is David weer mega verkouden, wilde echt niet in zijn bedje slapen. Ui ...
Oh herkenbaar hoor

5 maanden geleden

Hier valt die slaapregressie precies mee. Hij gaat slapen om 19 u tot 2 u en dan van 3 nog tot max half zeven. Het is wel zo dat als ik overdag vanalles te doen heb, hij bijna niet slaapt en al zeker niet op verplaatsing

5 maanden geleden

Reactie op EDK1987

Oh herkenbaar hoor
Uiteindelijk blijkt het toch weer een virus te zijn en zijn we weer terug aan 3x per dag aerosol 🥲pff er komt precies geen einde aan.

5 maanden geleden

Reactie op TessahS

Uiteindelijk blijkt het toch weer een virus te zijn en zijn we weer terug a ...
Och nee pffff

5 maanden geleden

Reactie op EDK1987

Och nee pffff
Ja, zo sneu! Maar vannacht wel gelijk weer beter geslapen, alleen wakker geworden om 2u30.

5 maanden geleden

Reactie op TessahS

Ja, zo sneu! Maar vannacht wel gelijk weer beter geslapen, alleen wakker ge ...
Da's een goede nacht :) Veel beterschap daar!! Hier weer ieder uur gezien. Ik vrees een beetje dat het voor een tijdje zo zal zijn. Voor de zekerheid gaan we volgende week toch langs de kinderarts om fysiek ongemak uit te sluiten... (gisteren overdag huilde hij trouwens 4u aan een stuk. Heel zielig. Hij kreeg wel 2e Bexsero in de voormiddag... 1e keer dat hij daar zoveel last van ondervond.)

5 maanden geleden

Reactie op Sophie_vc

Da's een goede nacht :) Veel beterschap daar!! Hier weer ieder uur gezien. ...
Hier zorgde de tweede prik ook voor veel meer last tegenover de eerste, zelfs tot een week later. Succes daar!! You’re not alone!

5 maanden geleden

Reactie op Sophie_vc

Da's een goede nacht :) Veel beterschap daar!! Hier weer ieder uur gezien. ...
Oef pittig! Goed om inderdaad toch even naar de kinderarts te gaan, al hoop ik wel voor jullie dat het tegen dan beter gaat zijn.

5 maanden geleden

Hier slaapt ze snachts zo goed maar overdag als ze 1 uur slaapt is het veel naar de avond toe oververmoeid en wenen. Ze is nu 12 weken herkent iemand dit of ook voorgehad is nu sinds 3 dagen zo

5 maanden geleden

Reactie op bibi142

Hier slaapt ze snachts zo goed maar overdag als ze 1 uur slaapt is het veel ...
Ja, ik herken het. Bij Rune was dat ook rond die leeftijd. Ik ben dan beginnen rekening houden met die wakkertijden. Maar ons nachten zijn nu slecht - hij is 19 weken. Dus ik ben niet de persoon om advies te geven 😅

5 maanden geleden

Reactie op Sophie_vc

Ja, ik herken het. Bij Rune was dat ook rond die leeftijd. Ik ben dan begin ...
Ik probeer ook rekening te houden met de wakkertijden maar als ik haar dan probeer tot slapen leg wilt ze niet slapen ik mag vanalles proberen en doen. En als ze dan uiteindelijk slaapt zijn het korte dutjes. Ze zit precies in de fase dat alles rond haar veel leuker is of slapen.

5 maanden geleden

Reactie op bibi142

Ik probeer ook rekening te houden met de wakkertijden maar als ik haar dan ...
Het is ook de fase dat ze veel alerter worden.. Dutjes in het donker mss? ‘t Is een zoektocht met vallen en opstaan he..