13 Reacties
8 maanden geleden
Ons dochtertje had een te kort tongriempje (dat enkele dagen na de geboorte is geknipt) maar vorige week hapte ze terug minder goed aan waardoor de vroedvrouw "rek"-oefeningen had gegeven die ik nu doe in haar mondje, die zijn om haar lipbandje en tongriempje te rekken en bij het lipbandje merk ik nu al een heel verschil, misschien kan je dat ook proberen?
8 maanden geleden
Reactie op liesv05
Ons dochtertje had een te kort tongriempje (dat enkele dagen na de geboorte ...
Wat doe je dan als rek oefening? Dat is zeker het proberen waard!
8 maanden geleden
Reactie op faartje96
Het verbetert oprecht niet! Mijn schoonzus zat daar zolang mee en heeft spi ...
Ocharme dat is wel heftig! Op zich is het nu nog gemakkelijk te behandelen ipv als ze ouder is
8 maanden geleden
Hier ook sprake van te kort lipbandje... Vroedvrouw stuurt aan naar Respire te gaan in Gent. Daar doen ze oefeningen en laseren ze het ik weg (wil ik eigenlijk liever niet).
Morgen komt er een lactatiekundige omdat de borstvoeding minder goed loopt wsl door dat lipbandje. We gaan ook al naar de osteopaat om zijn kaken los te masseren. Op den duur kruipt daar wel wat tijd en geld in 😬
8 maanden geleden
Hier wordt het morgen geknipt. Ondertussen kwam lactatiekundige en zijn we naar chiropractor geweest. Ze zeggen allemaal dat het nodig is en de borstvoeding zou terug moeten beteren nadien. Ik vind het best heavy want we moeten ook allerlei oefeningen doen om alles soepel te houden in zijn mondje. Dus het vraag wel wat energie. Op dit moment is zijn aanhap heel klein, klemt zijn kaken, zuigt veel lucht, dus ook veel windjes. Onrust aan de borst in madonnahouding. Hij moet veel moeite doen om te drinken, drinkt korter en vraagt daardoor sneller. De oefeningen die we nu deden en osteopaatbezoeken leverden niets op, helaas. Ik hoop oprecht beterschap hierna. Had het liever willen vermijden, maarja...