20 Reacties

4 maanden geleden

Hier begon het een paar weken geleden met rode wangetjes, rode billetjes (opeens elke dag inotyol smeren), heeel veel kwijlen en inderdaad vingers in zijn mond en overal op bijten. Sinds een paar dagen is er een stukje tand door en sindsdien ook verhoging, slecht drinken, slecht slapen, veel huilen 😔 Ik vind het zo sneu, hopelijk is het snel voorbij.

4 maanden geleden

Bij ons meisje zijn er al 2 tandjes doorgrkomen. 🥰 Ze lijkt niet superveel last te hebben. Wat opvalt: heel veel kwijl, veel bellen blazen en echt op alles willen bijten. Zelfs op haar tut en haar fles. Met z'n momenten ook rode wangen.

4 maanden geleden

ik twijfel omdat ik nog niets zie maar ze slaapt slechter, wilt meer aandacht, trekt aan haar oren, vingers in mond, ook willen bijten.. kwijlen.. maar dat is nu al bijna 2 weken zo en ik zie niet echt iets doorkomen dus ik weet het niet

4 maanden geleden

Reactie op Bazurkaeva95

ik twijfel omdat ik nog niets zie maar ze slaapt slechter, wilt meer aandac ...
Zelfde hier. Eet ook veel slechter en sinds gisteren ook heel veel kaka (daar waar ze anders problemen mee heeft).

4 maanden geleden

Reactie op TessahS

Hier begon het een paar weken geleden met rode wangetjes, rode billetjes (o ...
Wij hebben dologel gekocht op basis van planten. Ik heb het net zo een druppeltjes gesmeerd op zijn onderste tandvlees en mijn ventje slaapt nu eindelijk eens een uurtje in zijn park. Zo vreedzaam

4 maanden geleden

Reactie op EDK1987

Wij hebben dologel gekocht op basis van planten. Ik heb het net zo een drup ...
Kan je dat bij de apotheek kopen of online?

4 maanden geleden

Reactie op TessahS

Kan je dat bij de apotheek kopen of online?
Gewoon bij de apotheek en online ook.

4 maanden geleden

Hier nog steeds diarree door aankomende tandjes. Huisarts zei eerst dat het wat vroeg zou zijn, maar heeft toen gevoeld.. Er zouden er twee klaarzitten. Hopelijk snel wat voortgang want dit is niet aangenaam (noch voor ons dochtertje, noch voor ons). 😬

4 maanden geleden

Oh ons zoontje krijgt er 2 tegelijkertijd door seg

4 maanden geleden

Reactie op EDK1987

Oh ons zoontje krijgt er 2 tegelijkertijd door seg
Ja hier is de 2e ook al zichtbaar haha.

4 maanden geleden

Ik zie nog geen tandjes maar sinds 4dagen geleden trekt mijn dochtertje enorm aan haar oren, moet continu haar tuutje in de mond hebben of steekt haar vingers er in. Heeft ze haar tuutje niet, begint ze goed te wenen. Wangetjes klein beetje rood maar geen koorts of verhoging. Ben benieuwd of dit haar tandjes zou kunnen zijn.

4 maanden geleden

Ik zie 2 tandjes zitten onderaan.. maar zijn zeuren , kwijl en vingers in de mond doet hij al weken. Dus geen flauw idee wanneer hij er effectief last gaat van hebben/krijgen/heeft.. 😬 Het kan lang duren heb ik ook al horen zeggen.. 😮‍💨

4 maanden geleden

Reactie op KimTB91

Ik zie 2 tandjes zitten onderaan.. maar zijn zeuren , kwijl en vingers in d ...
Nu de twee tandjes door het tandvlees zijn is het echt al veeeel minder met zeuren! Echt weer een vrolijk kindje nu. Dus hopelijk daar ook snel 🤞 Hij heeft ook al zijn eerste tandenborstel en we 'poetsen' nu altijd samen onze tanden 😊

4 maanden geleden

Reactie op Angelina xx

Ik zie nog geen tandjes maar sinds 4dagen geleden trekt mijn dochtertje eno ...
Ja hier ook zo begonnen, vooral op de vingertjes zo bijten. Blijkbaar geeft die tegendruk verlichting. Wij smeren nu wat gel aan en helpt

4 maanden geleden

Reactie op EDK1987

Ja hier ook zo begonnen, vooral op de vingertjes zo bijten. Blijkbaar geeft ...
Ik heb ook van die gel gekocht maar ik weet eigenlijk niet of het veel heeft gedaan 😅

4 maanden geleden

Reactie op TessahS

Ik heb ook van die gel gekocht maar ik weet eigenlijk niet of het veel heef ...
Hihi ja bij ons beetje wel vinden we

4 maanden geleden

Reactie op TessahS

Nu de twee tandjes door het tandvlees zijn is het echt al veeeel minder met ...
Oef 🙏🏼😮‍💨.. met al die gebeurtenissen van onze kleintjes zijn ze amper nog vrolijk. 😅 Thanks 🥰 Welke borstel voorzie je ? Hoeveel keer poets ze dan ? 😳🫣

4 maanden geleden

Reactie op XAshX

Hier nog steeds diarree door aankomende tandjes. Huisarts zei eerst dat het ...
Hoelang heeft je dochtertje al diarree daardoor? Mijn dochter heeft nu sinds 1,5 week ook diarree, eerst dacht ik dat het door een vaccin kwam maar het duurt nu wel heel lang vind ik.

4 maanden geleden

Reactie op dmz00

Hoelang heeft je dochtertje al diarree daardoor? Mijn dochter heeft nu sin ...
Vandaag was het beter. Het is vorige week woensdag gestart, dus 6 dagen. Maar wel heel fel 8-10 x per dag.. geen koorts of verkoudheid of dergelijke, dus kon volgens huisarts er wel van zijn..

4 maanden geleden

Reactie op KimTB91

Oef 🙏🏼😮‍💨.. met al die gebeurtenissen van onze kleintjes zijn ze amper ...
Ohh het is nog niet echt poetsen hoor! Maar het is een nijntje tandenborstel met aan de ene kant een borstel en de andere een bijtring, van de kruidvat. En hij bijt dan op het borsteltje haha. Maar hij vind het heel fascinerend als wij onze tanden poetsen dus ik dacht: ik koop er alvast een voor hem 😄