20 Reacties
4 maanden geleden
Hier begon het een paar weken geleden met rode wangetjes, rode billetjes (opeens elke dag inotyol smeren), heeel veel kwijlen en inderdaad vingers in zijn mond en overal op bijten. Sinds een paar dagen is er een stukje tand door en sindsdien ook verhoging, slecht drinken, slecht slapen, veel huilen 😔
Ik vind het zo sneu, hopelijk is het snel voorbij.
4 maanden geleden
ik twijfel omdat ik nog niets zie maar ze slaapt slechter, wilt meer aandacht, trekt aan haar oren, vingers in mond, ook willen bijten.. kwijlen.. maar dat is nu al bijna 2 weken zo en ik zie niet echt iets doorkomen dus ik weet het niet
MOD
4 maanden geleden
Reactie op TessahS
Hier begon het een paar weken geleden met rode wangetjes, rode billetjes (o ...
Wij hebben dologel gekocht op basis van planten. Ik heb het net zo een druppeltjes gesmeerd op zijn onderste tandvlees en mijn ventje slaapt nu eindelijk eens een uurtje in zijn park. Zo vreedzaam
4 maanden geleden
Ik zie nog geen tandjes maar sinds 4dagen geleden trekt mijn dochtertje enorm aan haar oren, moet continu haar tuutje in de mond hebben of steekt haar vingers er in. Heeft ze haar tuutje niet, begint ze goed te wenen. Wangetjes klein beetje rood maar geen koorts of verhoging. Ben benieuwd of dit haar tandjes zou kunnen zijn.
4 maanden geleden
Reactie op KimTB91
Ik zie 2 tandjes zitten onderaan.. maar zijn zeuren , kwijl en vingers in d ...
Nu de twee tandjes door het tandvlees zijn is het echt al veeeel minder met zeuren! Echt weer een vrolijk kindje nu. Dus hopelijk daar ook snel 🤞
Hij heeft ook al zijn eerste tandenborstel en we 'poetsen' nu altijd samen onze tanden 😊
4 maanden geleden
Reactie op XAshX
Hier nog steeds diarree door aankomende tandjes. Huisarts zei eerst dat het ...
Hoelang heeft je dochtertje al diarree daardoor? Mijn dochter heeft nu sinds 1,5 week ook diarree, eerst dacht ik dat het door een vaccin kwam maar het duurt nu wel heel lang vind ik.
4 maanden geleden
Reactie op dmz00
Hoelang heeft je dochtertje al diarree daardoor? Mijn dochter heeft nu sin ...
Vandaag was het beter. Het is vorige week woensdag gestart, dus 6 dagen. Maar wel heel fel 8-10 x per dag.. geen koorts of verkoudheid of dergelijke, dus kon volgens huisarts er wel van zijn..
4 maanden geleden
Reactie op KimTB91
Oef 🙏🏼😮💨.. met al die gebeurtenissen van onze kleintjes zijn ze amper ...
Ohh het is nog niet echt poetsen hoor! Maar het is een nijntje tandenborstel met aan de ene kant een borstel en de andere een bijtring, van de kruidvat. En hij bijt dan op het borsteltje haha.
Maar hij vind het heel fascinerend als wij onze tanden poetsen dus ik dacht: ik koop er alvast een voor hem 😄