Hey iedereen
Dit is mijn eerste zwangerschap en ben nu 31w4d. Ik heb sinds vandaag krampen in mijn onderbuik, vergelijkbaar met menstruatiekrampen. Dit komt gepaard met heel taai slijmverlies. Moet ik mij zorgen maken? Wat kan dit betekenen? Iemand hier ervaring mee?
Hoe frequent zijn de krampen? Zit er regelmaat in? Wanneer je twijfelt mss toch even contact opnemen met de verloskamer om te horen wat je best kan doen
De krampen komen door de indalingsweeën ( dus heel normaal ) maar beter even tellen hoelang de krampen duren, en het beste is vanaf het moment dat de krampen zijn begonnen ga dan even onder de douche met warm water en bekijk dan even of de pijn over gaat.
Als de pijn over gaat dan is het altijd valse alarm. Als de pijn heviger wordt zou ik het beste naar de spoed gaan. En over taaislijm verlies zou ik de gyneacoloog even contacteren en er achter horen.
Is het vaker dat je slijm verliest? Of was het in één keer een slijmprop?
Neen dit was de eerste keer, het is toch een ziekenhuisopname geworden. Het kwam door vroegtijdige weeën, momenteel aan de baxter waar ze dit proberen tegen te gaan. Duimen dat mijn meisje nog even wil blijven zitten 🤞🏼
Nog afwachten nu tot de medicatie stopt morgen. Dan zijn de 48u gedaan met de longrijpingsspuitjes en zijn de kansen ook steeds beter. Hopelijk blijven de weeën uit en blijft ze nog zitten tot half februari 😅
Hey, hoe gaat het met jou vandaag? Kleintje nog steeds in de buik?
Kleintje zit er nog, ondertussen hebben ze een bacterie gevonden die ervoor zorgde dat er een vroegtijdige bevalling zou kunnen plaats vinden. Dit gaan ze oplossen met abtibiotica, ik moet ook wat rondlopen zodat ze zien of dat ook wel lukt voor moest ik morgen naar huis mogen :)