Hey dames , wil me gewoon eventjes opluchten hier. Had al een paar weken last van een verdikte oksel, daarmee ben ik zowel bij de huisarts als bij de gynecoloog geweest. Beide zeiden ze dat het niks ernstigs was en hoogstwaarschijnlijk een vetweefsel ofzo was aangezien ze geen kliertjes ofzo konden voelen onder mn oksel. Maar sinds een paar dagen voel ik dus ook een langwerpgie verharding op mn borst beginnend van boven mijn okselstreek tot ongeveer het midden van mn borst. Heb ondertussen zowel aan de linker als de rechter borst wat bobbels die voelbaar zijn. Maar dus die ene langwerpige voelt echt wel heel hard aan. Dus vandaag terug bij de ha geweest en hij heeft me doorverwezen voor een echo voor alle zekerheid, ook al geeft hij toe dat de kans op iets ernstigs heel klein is. Morgen moet ik een echo laten maken van mn borst. Maar ik ben dus zo zo zo angstig dat ik niks anders doe dan te wenen en piekeren. Kan bijna niet meer functioneren( ben een hypochonder) ... hopelijk krijg ik morgen goed nieuws maar kan me echt niet ontspannen🥹
Wou me hier even opluchten omdat ik anders ga barsten..