6 Reacties
één jaar geleden
Hoi, ik kan niet meespreken van wat je voelt maar ik hoop wel dat je goed nieuws krijgt, ik duim alvast voor je.. om je even gerust te stellen, ik heb vaak gelezen dat vrouwen opgezette klieren kunnen krijgen in de borst omdat die natuurlijk ook voorbereiden op je kindje, en daardoor zegmaar kan je dus dikkere melkkliertjes hebben die soms langer of pijnlijker aanvoelen. Het kan dus gewoon een onstoken klier of een dikkere dan andere dat gaat meestal vanzelf over denk ik, sowiezo verandert de omstreek rond je borst en in je borst. Probeer positief te denken zowel voor jou als de baby, Hopelijk is het niets om zorgen om te maken! 💕
één jaar geleden
De arts heeft inderdaad gezegd dat het puur door de zwangerschap kan komen. Ik probeer me gerust te stellen maar heb er moeite mee. Bedankt voor de reactie en voor de steun🥰🥰
één jaar geleden
Reactie op coco900508
De arts heeft inderdaad gezegd dat het puur door de zwangerschap kan komen. ...
Hoe was de echo?
één jaar geleden
Reactie op Bazurkaeva95
Hoe was de echo?
Er werd juist een gezwel gevonden van enkele milimeters en heel waarschijnlijk zou het om een fibroadenoom gaan (is een goedardige aandoening die tijdens de zwangerschap groter kan worden) echoscopist vond het niet nodig voor een punctie omdat ze er eigenlijk vrij gerust in was. Moet wel nog eens op controle gaan na een 3tal maanden om te zien hoe het evolueert. Echoscopist heeft wel gezegd dat ze vandaag een punctie zou doen moest ze het verdacht vinden en daarmee geen 3 maanden voor zou wachten . Voor de rest was mn oksel enzo allemaal in orde, geen opgezwollen kliertjes ofzo. Dus is idd wel een vetweefsel denk ik onder mn oksel. Ben dus wel voorzichtig opgelucht. Bedankt dat je er aan denkt ❤️