108 Reacties

3 maanden geleden

Reactie op EDK1987

Hij deed zijn mondje wel open maar keek raar en dan ineens kokhalzen en all ...
Oeie... Hopelijk morgen beter!

3 maanden geleden

Geven jullie (indien nodig) meteen na de groente en fruitpap aanvullend melk of wachten jullie gwn tot hij opnieuw hongersignalen toont?

3 maanden geleden

Reactie op NikkiMax

Geven jullie (indien nodig) meteen na de groente en fruitpap aanvullend mel ...
Bij ons vervangt het een flesje!

3 maanden geleden

Reactie op NikkiMax

Pas begonnen en eerst groentesap en dan kwartier later flesje en zien hoeveel hij wilt

3 maanden geleden

Reactie op NikkiMax

Ja bij ons eet hij nog geen volledige groentepap op. Hij eet om de drie uur dus bvb om 7 uur flesje en rond kwart voor tien pap, aanvullend met een fles. Ik merk gisteren had hij meer pap gegeten en dus minder melk gedronken 30 ml minder en toch deze nacht 12 u geslapen. Ik wou hem eerst met ons laten mee eten om 12 u, maar dan ging moeilijk. Ik geef nu rond 10 u groenten en aardappel en binnen 2 weken rond half 4 zijn fruitpap

3 maanden geleden

Reactie op NikkiMax

In het begin gaven wij groentepap en aanvullend een flesje. Gisteren een dubbele portie groentjes aangeboden en dan geen flesje meer

3 maanden geleden

Geven jullie ook zo bvb 2 dagen hetzelfde? Wij hebben nu 2 keer wortel en de tweede keer ging het beter, dan 2 keer broccoli en de tweede keer ging het beter

3 maanden geleden

Reactie op EDK1987

Geven jullie ook zo bvb 2 dagen hetzelfde? Wij hebben nu 2 keer wortel en d ...
Ik iedere dag iets anders maar die van mij lust echt alles nog niks tegen gekomen wat ze niet lust

3 maanden geleden

Reactie op NikkiMax

Hier krijgt ze volledige portie's groentenpap en fruitpap dus wacht op volgend honger singaal voor ik ze fles geef maar hier krijgt ze der nog maar 3 van 210 ml en 7 schepjes.

3 maanden geleden

Reactie op EDK1987

Geven jullie ook zo bvb 2 dagen hetzelfde? Wij hebben nu 2 keer wortel en d ...
Hier ook meestal 2 dagen na elkaar hetzelfde.

3 maanden geleden

Reactie op NikkiMax

Hier ook meestal 2 dagen na elkaar hetzelfde.
Ja ik had dat ergens gelezen daarom en ik merk toch de tweede dag dat hij dan meer eet.

2 maanden geleden

Zijn er hier nog meer kindjes bij wie het eten niet zo makkelijk gaat? Ik was gisteren bij een vriendin met een baby van 8 maand en die zat gewoon rustig 200 gram fruitpap van een lepeltje te eten zonder te morsen en ik was een tikkeltje jaloers 😅 Hier wil hij het heel graag zelf doen, dus zodra ik een lepel voor hem houd wil hij die pakken. Dus eten geven gaat hier met 2 lepeltjes en stukjes waa rhij mee kan spelen zodat ik af en toe snel een lepeltje in zijn mond kan stoppen 🙈 ik trek hem ook altijd zo'n jasje aan want echt alles wordt onder gesmeerd. Wat doe ik verkeerd? 😂

2 maanden geleden

Reactie op TessahS

Zijn er hier nog meer kindjes bij wie het eten niet zo makkelijk gaat? Ik w ...
Ik heb er ook zo eentje 😅 il blokkeer haar handjes zoveel mogelijk en op het einde geef ik haar de lepel. Anders is het echt een slagveld 😅 Ik laat ze nu ook 3 dagen per week (wanneer ik thuis ben) zelf stukjes eten tussendoor. Ik hoop dat ze hierdoor wat voldaan is van het zelf experimenteren met eten 🙈

2 maanden geleden

Reactie op TessahS

Van een lepel zelf eten is een vaardigheid dat pas later komt hoor.

2 maanden geleden

Reactie op TessahS

Ik dacht net dat het goed liep bij jou?

2 maanden geleden

Reactie op LeonieCl

Ik heb er ook zo eentje 😅 il blokkeer haar handjes zoveel mogelijk en op ...
Haha dat handjes blokkeren werkte maar even, nu gaat hij huilen als ik dat doe 😂

2 maanden geleden

Reactie op EDK1987

Van een lepel zelf eten is een vaardigheid dat pas later komt hoor.
Ja, hij kan er ook nog niet van eten hoor! Maar hij wil het zo graag zelf doen dat ik hem een lepel geef om vast te houden 😂 dan heeft hij het gevoel dat hij het zelf doet.

2 maanden geleden

Reactie op EDK1987

Ik dacht net dat het goed liep bij jou?
Ja, het ging heel goed, maar nu wordt hij dus te eigenwijs 😅

2 maanden geleden

Reactie op TessahS

Ja, het ging heel goed, maar nu wordt hij dus te eigenwijs 😅
Haha, ja hier grijpt hij ook altijd naar zijn bord. Hier eet hij nu mooi 150 gr, alleen ja is het nu weer aftoetsen hoeveel melk en slaap s nachts weer onderbroken. Ik dacht nu net erdoor te zijn.

2 maanden geleden

Reactie op TessahS

Haha dat handjes blokkeren werkte maar even, nu gaat hij huilen als ik dat ...
Bij mij lukt het ook enkel voor de 10 eerste happen 😅 ik heb er mij bij neergelegd dat het een boeltje wordt 🙈