108 Reacties
4 maanden geleden
Reactie op faartje96
Vraagje, geven jullie eerst papje dan pas fles of eerst fles dan uur later ...
1ste fles 6 a 7 2de fles rond 10 rond de middag groentenpap 16u fruitpap 19u 3de fles en Dan rond 22u a 23u 4de fles dit is de juiste tijdlijn op de moment ( is vandaag 5 maanden) eet sinds deze week heel haar portie's op fles 1 tot 3 zijn 150 ml met 5 schepjes en laatste fles 180ml met 6 schepjes
4 maanden geleden
Reactie op TessahS
Maar het is ook prima als het dan een fles vervangt toch?
Ja inderdaad zolang ze maar nog genoeg melk krijgen en Das hier toch het geval daarom dat ik ook van 5 na 4 flessen Ben gegaan
Als ik merk dat ze te weinig drinkt door de dag durf ik heel laat nog een 5de te geven maar Das hier gelukkig nog maar 1x voorgevallen
4 maanden geleden
Mijn dochtertje nu 5 maanden eet sinds vorige week donderdag eet wel heel veel groentenpap vandaag bevoorbeeld 250 gram groentenpap en 200 gram fruitpap en Dan nog van haar 4 flessen drinkt ze er 3 zeker volledig leeg 180 ml + 6 schepjes hier nog mama's waar de papjes zo goed gaan ? Seffes zegt kind en gezin dat ze te zwaar is 😅🙈
4 maanden geleden
Reactie op anoes90
Mijn dochtertje nu 5 maanden eet sinds vorige week donderdag eet wel heel v ...
Oh dat is al een goede eter ja! Maar ik vind het nog niet schokkend hoor, ik zou me er geen zorgen over maken.
Hier hadden we een weekje dat mijn zoontje opeens al zijn flessen leegdronk, en echt inhaleerde. Maar nu komt zijn tandje door en drinkt hij weer naar halve flessen.
Als ze echt honger lijkt te houden kan je misschien in de ochtend een papfles geven?
4 maanden geleden
Reactie op 123k
Zoontje bijna 6 maanden en van het weekend begonnen met stukjes brood. Gaat ...
Hier gaat ei en pindakaas ook goed. De afgelopen dagen, sinds zijn ergste last van de tandjes voorbij is, eet hij opeens heel goed van zijn groenten en fruit!
En wij geven ook al een broodkorst om wat op te sabbelen. Vanaf 6 maanden ga ik ook stukjes brood geven.
4 maanden geleden
Reactie op KimTB91
Iemand hier vertrouwen mee ? Of die dit kent ? Om bij de fruitpap te gebrui ...
Deze ken ik niet, maar sinds vandaag gebruik ik een van Nestle zonder toegevoegde suikers. Want al die koeken hebben echt veel suiker erin zitten!
Hij had er vandaag ook genoeg aan dus ik kon er een flesje mee vervangen. Ik maakte een halve appel, een halve peer en een halve banaan met 2 lepels granen. In totaal 150 gram.
4 maanden geleden
Deze ? 😅
Vandaag ook de eerste keer gebruikt , maar heel miniem op 80gr fruitpap. ( nog maar een week gestart 🫣 ) maar omdat de kinderarts vermoeden had van koemelkallergie door eczeem met ontstekingen ( sinds mei gezegt geweest ) wou ik iets zoeken zonder melk en dat bleek die van holle te zijn. Maar sinds hij 1,5 week patatjes ad was dit opslag 90% verdwenen dus ga ik toch die van Nestlé is proberen en zien wat het heeft met zijn huidje en dergelijke. 🙏🏼🤗
3 maanden geleden
Reactie op NikkiMax
Vanaf wanneer mag je pasta en rijst toevoegen aan groentepap? Ik lees onlin ...
Ja in Nederland en België is een ander advies. Ik zie het meer als: rond de 8 maanden mogen ze alles, daarvoor kan je al eens iets proberen. Eerst de makkelijk verteerbare dingen, daarna volkoren producten enzo.