108 Reacties

6 maanden geleden

Reactie op LieselotS

Wij ook 😊
Ik zou dit ook willen doen!

6 maanden geleden

Reactie op 1994bv

Wat is dat?
Vroeger noemde iedereen het raply (geen pureetjes maar stukjes geven )

6 maanden geleden

Reactie op tsoys

Ik wou BLW doen, nog mensen ?
Ja mss hier ook, maar moet jedan echt niet langer wachten zodat ze die kauwbewegingen kunnen maken en rechtopzitten?

6 maanden geleden

Wij hebben bij ons laatste bezoek aan K&G (op 12w) veel info gekregen. Wij gaan wel voor de groentepap gaan, maar gaan er wel op letten dat er nog voldoende structuren in zitten (dus niet volledig plat mixen). We gaan proberen wachten tot de zomervakantie omdat ik dan thuis ben, dan is hij net 5m.

6 maanden geleden

Reactie op NikkiMax

Wij hebben bij ons laatste bezoek aan K&G (op 12w) veel info gekregen. ...
Idem hier

6 maanden geleden

Reactie op EDK1987

Ja mss hier ook, maar moet jedan echt niet langer wachten zodat ze die kauw ...
(Nog) geen idee. Moet mij wat inlezen. Hier pas K&G op 19w als we terug in BE zijn voor verlof

6 maanden geleden

mijn baby is nu 16 weken en heb al eens geprobeert groentenpapje te geven, zij wilt dit nog niet, voorlopig genoeg met mijn moedermelk😊

6 maanden geleden

Wij gaan toch al beginnen met oefenhapjes. Groen licht van kind en gezin, en we merken ook dat David de laatste dagen aan het smakken is al hij ons ziet eten 😂 zo schattig!

6 maanden geleden

Wij zijn ook sinds gisteren begonnen..!! Gaat goed maar nu eet hij nog niet zoveel en wordt er enorm moe van! Hij doet het wel heel goed! 😇🥕

6 maanden geleden

Reactie op Ann9014

Vroeger noemde iedereen het raply (geen pureetjes maar stukjes geven )
Ik had mijn ouders de link naar een boek uit de bib doorgestuurd zodat ze zich wat konden inlezen in BLW/rapley. Mijn moeder zei doodleuk ‘ik ga dat niet doen want ik geloof niet in die nieuwe methoden’… ik ben echt stomverbaasd dat ze niet beseffen door hun houding de afstand ook mentaal groter wordt

6 maanden geleden

Hier hebben we gisteren de eerste hapjes gegeven, het ging er eigenlijk heel goed in (verbaast me niks haha) en Davidje probeerde ook steeds het eten van mijn bord te pakken 😂

6 maanden geleden

Reactie op TessahS

Hier hebben we gisteren de eerste hapjes gegeven, het ging er eigenlijk hee ...
Amai! Hij is ook 16 weken zeker?

6 maanden geleden

Reactie op EDK1987

Amai! Hij is ook 16 weken zeker?
Ja bijna 17 alweer 😊

5 maanden geleden

Hier exclusief borstvoeding tot 6 maanden en dan rustig opbouwen. Een belangrijk aandachtspunt is ook dat ze goed kunnen rechtzetten alvorens start.

5 maanden geleden

Reactie op sanne002

Hier exclusief borstvoeding tot 6 maanden en dan rustig opbouwen. Een belan ...
Ja werd mij ook gezegd, dat je het kan zien aan de ontwikkeling van je kind.

5 maanden geleden

Ben nu 6 dagen groentenpap aan het geven en vandaag ging het zo goed en rap dat ik ze nog wou en kommetje was leeg 😅

5 maanden geleden

Reactie op anoes90

Ben nu 6 dagen groentenpap aan het geven en vandaag ging het zo goed en rap ...
Welke groenten heb je gegeven? Zoete aardappel ging hier ook goed,maar merk wel een verschil met de middag en de avond. Door de opvang kunnen we de oefenhapjes dus eigenlijk alleen in de avond geven.

5 maanden geleden

Reactie op TessahS

Welke groenten heb je gegeven? Zoete aardappel ging hier ook goed,maar merk ...
Eerst 3 dagen worteltjes en Dan 3 dagen spenazie en ging er alle 3 goed binnen vandaag krijgt ze boontjes

5 maanden geleden

Ik laat David ook spelen met het lepeltje en hij steekt hem ook echt al goed is zijn mond, zo schattig! Heel enthousiast is hij nog niet, het lijkt eerder alsof hij het nog niet zo goed weet haha. Ik heb gisteren een hele lading oefenhapjes gemaakt en ingevroren in ijsblokjes.

5 maanden geleden

Reactie op TessahS

Ik laat David ook spelen met het lepeltje en hij steekt hem ook echt al goe ...
Ja bij mijn dochtertje ga het al heel goed doet zelf haar mondje al open enal sta er zelf ook van te kijken hoe vlot het hier gaat