37 Reacties
één maand geleden
Thank God ! 🙏🏼
Ik vroeg mij al af Wa er nu weer aan de gang was.. hier ook overal waar je heb zet of legt direct huilen en krijsen 🥴met niets tevreden. Alleen maar pakken en kunnen rondkijken.. zo zo zo vermoeiend!
Ook zijn de nachten weer volledig omzeep.. veel sneller wakker , amper af te leggen.. bij mama op de borstkast hangen en zo ( een beetje ) slapen.. hij haalt momenteel echt geen 10u slaap in de nacht. Het is echt slopend 😩.. slaapregressie 9-10maand heb ik ook al gelezen.
Het is weer echt veel ineens. En echt een baby die niet te genieten is 😔..
één maand geleden
Reactie op KimTB91
Thank God ! 🙏🏼
Ik vroeg mij al af Wa er nu weer aan de gang was.. hier ...
Hier slaapt hij wel goed, maar alleen na een fles en hij wil echt heeel veel flesjes. We willen dat echt afbouwen, maar soms is hij een uur aan het huilen en pakken we toch maar weer een flesje en dan valt hij al een blok in slaap. We verdunnen de flesjes nu dan maar .
één maand geleden
Bij ons ook zeer heftig, optillen constant maar dan ook niet tevreden en terug op de grond. Eten en drinken gaat moeizamer. Inslaap vallen ook en de nachten zijn terug opgebroken.
één maand geleden
Haha, ik volg die sprongen eigenlijk niet, maar ik stuurde vanochtend nog naar mijn lief dat ons kindje huilerig is vandaag! Inderdaad ook graag in ons armen zijn, hij heeft dat altijd wel maar begint nu wel snel te huilen als ik hem neerzet. Honger merk ik niet echt, maar hij is wel supergoed beginnen eten sinds vorige week.
één maand geleden
Reactie op 123k
Hier ook onmogelijk om een luier te verschonen of hem aan te kleden, 1 grot ...
Ohh ja hier ook! Wat wel helpt is om een liedje te zingen, gekke dierengeluiden te maken of een muziekinstrument te geven (vooral de shaker doet het goed). We hebben ook een paar speelgoedjes die alleen op de verschoningstafel liggen dus dat vindt hij dan ook weer even interessant 😂
MOD
één maand geleden
Reactie op TessahS
Een paar leuke/bijzondere dingen die ik nu opmerk:
- hij probeert echt ding ...
Ik zou dit ook vasthouden, maar is heel herkenbaar allemaal wat je zegt. Ik zie ook veel comments van jou en als ik nu hierboven je bericht lees, denk ik direct oei het is even pittig voor jou
één maand geleden
Reactie op EDK1987
Ik zou dit ook vasthouden, maar is heel herkenbaar allemaal wat je zegt. Ik ...
Ja dat is het ook wel, maar zoals altijd is het dubbel. We zijn twee weken thuis geweest, eerst griep en daarna buikgriep, en toen zat ik er wel echt even doorheen. Maar deze week kon ik gewoon weer aan het werk en David naar de opvang,en had ik wat leuke dingen gepland dus dan is het allemaal weer wat makkelijker. Nu we allemaal weer beter zijn kunnen we er ook weer op uit, dus dat doe ik altijd als ik een dag samen met hem ben. Hij zit graag in de auto en in een winkelwagen, en gaat ook nog altijd graag wandelen in de kinderwagen (wel eerst een uur lekker laten spelen 😅). Lekker rond kijken.
Nog leuke dingen:
- hij heeft geleerd hoe hij zijn hoofd moet schudden
- hij speelt graag een soort verstoppertje en dat we dan achter hem aan kruipen. Echt gillen van het lachen (en goede workout voor ons 😂).
één maand geleden
We dachten dat het gedaan was met ziek zijn, maar nu is het weer hand-mond-voetziekte 🙃 nu tweede nacht op rij niet willen slapen, ook niet vastgehouden willen worden.. alleen maar willen spelen (maar wel met ons). Zodra hij kan spelen is hij vrolijk, anders alleen maar huilen. Ik weet niet of het bij het ziek zijn hoort of bij de sprong, maar hopelijk na deze nacht niet nog zo een.
één maand geleden
Hier zit onze zoon ook in de sprong, maar voldoet eerder aan de beschrijvingen van sprong 8 uit het boek..
Hier is hij constant aan het huilen en tieren als we hem in bed willen steken en komt vaak al tierend wakker om het uur. Is echt pittig met die sprongen, maar gelukkig gaan ze ook terug voorbij 😅💪🏼
één maand geleden
Reactie op TessahS
Hier slaapt hij wel goed, maar alleen na een fles en hij wil echt heeel vee ...
Als ze in volle ontwikkeling zitten, kan het wel kloppen dat hij grotere honger heeft maar kan wel geloven dat het vermoeiend is..
één maand geleden
Reactie op TessahS
We dachten dat het gedaan was met ziek zijn, maar nu is het weer hand-mond- ...
Toen onze zoon hand-voet-mond had 2 weken geleden sliep hij ook slecht, maar toen kwam die sprong dus mss is het ook gwn de combinatie van beide..