7 Reacties

één jaar geleden

Ben normaal wel actieve sporter, en geprobeerd dat zo lang mogelijk verder te zetten. Mocht ook vd gynaecoloog, als je maar luistert naar je lijf. Doe nu 2x/week een online fitness programma, 30 minuten lesjes, en alles wat gaat, en zo niet, de low-impact versie vd oefeningen. Het gaat wel steeds beetje minder makkelijk (nu 27 wkn), maar het doet toch goed. Fiets ook elke dag naar mn werk. Sporten is echt goed voor jou; minder kans op gecompliceerde zwangerschap, vlottere bevalling, en het schijnt zelfs goed te zijn voor de baby🤗

één jaar geleden

Ik doe ook 2x per week een zwangerschapsworkout met YouTube. En ga soms eens wandelen. Het gaat allemaal wel trager en minder lenig dan voordien :) maar vind het ook belangrijk om te blijven bewegen.

één jaar geleden

Ik heb een actieve job en ga op de fiets naar het werk, en ik vind dat momenteel wel genoeg beweging. Ik doe af en toe wel wat oefeningen voor mijn rug en bekken, maar echt iets sportiefs momenteel niet meer. Zou wel willen zwemmen, maar dat komt nooit goed uit met mijn werktijden en openingsuren van het zwembad 🙄

één jaar geleden

Reactie op Sophie_vc

Ik doe ook 2x per week een zwangerschapsworkout met YouTube. En ga soms een ...
Ah welke heb je gevonden via Youtube?

één jaar geleden

Reactie op EDK1987

Ah welke heb je gevonden via Youtube?
Ik doe die van PregnancyandPostpartumTV. Yoga with Adrien heeft ook een paar prenataalvriendelijke video's.

één jaar geleden

Nuttig filmpje met over sport tijdens zwangerschap: https://youtu.be/wUbXzBV3QS4

één jaar geleden

Leuk tips hier!