Hallo,
Ik heb momenteel een tegel speelmat. Voor mijn kindje ideaal: Zacht als ze eens achteruit valt. Ik vind het echter een onding: Onmogelijk om doorheen het huis te verplaatsen zonder dat het uit elkaar valt, kwijl loopt uiteraard net tussen de tegels in en zo’n mat kuis je niet zomaar in 2 minuutjes. Daarnaast hebben we ook een speelkleed maar nu ze volop bezig is met kruipen onder de knie te krijgen vind in zo’n speelkleed niet makkelijk omdat dat te veel meegeeft.
Ik ben dus opzoek naar een speelmat die je makkelijk kan oprollen of opvouwen maar die tegelijk toch “zacht” genoeg is wanneer mijn baby bijvoorbeeld van in zit omvalt.
Iemand tips?
Alvast bedankt 🙏
Moet je de mat echt weg kunnen leggen? Wij hebben een goeie, maar berg je niet zomaar eventjes op. Om te poetsen rol ik ze op en leg ik ze in de zetel. Zelf is de mat heel goed afkuisbaar.
Wij hebben een vergelijkbare maar dan via bol gekocht. Meestal leggen we er nog extra yogamatten onder om het nog wat zachter te maken. Ik ben er ook wel blij mee, ik denk dat hij wel even mee zal gaan en ook handig is om later in de kinderkamer te gebruiken.
Wij hebben een Ikea tapijtje dus geen echte speemat het vangt een beetje de val maar ze valt amper dus dat is oke 😂 en deze rollen we telkens op in de avond, gebruiken deze ook enkel in de herfst en winter