14 Reacties

5 maanden geleden

Wij hebben een klimboog omgetoverd in een speelparadijs. Om de zoveel dagen wisselen we het speelgoed dat er aan hangt waardoor ze het interessant blijft vinden. Spiegels en schakelringen die in de mond kunnen blijven voorlopig het interessantst. Oude cd's vindt ze ook fascinerend.

5 maanden geleden

Sensorische flesjes maken met water, glycerine en glitters (of andere spulletjes)

5 maanden geleden

Hier sarahs silk het populairste en knipperboekjes, wij hebben wel een oudere dochter dus als die thuis is is dat entertainment genoeg uiteraard 😂 . Wat ik wel ook heb is een babygym waar we dingen aanhangen zelf bolletjes met belletjes, iets om eens naar te kijken,... En eens ze zelf goed kunnen schudden is het leuk om gewoon kleine blikke thee doosjes te nemen en daar telkens andere dingen in te steken en uiteraard naar buiten gaan elke dag zoveel mogelijk dat is heerlijk

5 maanden geleden

Reactie op LeonieCl

Wij hebben een klimboog omgetoverd in een speelparadijs. Om de zoveel dagen ...
Dat is echt superleuk! Ook een goed idee van die cd's!

5 maanden geleden

Reactie op Ann9014

Hier sarahs silk het populairste en knipperboekjes, wij hebben wel een oude ...
Leuke ideeën! Ik kijk er ook naar uit dat het eindelijk mooi weer gaat zijn en dat we langer naar buiten kunnen.

5 maanden geleden

Reactie op TessahS

Leuke ideeën! Ik kijk er ook naar uit dat het eindelijk mooi weer gaat zijn ...
Je hebt waterdichte picknickdekens en ik neem eigenlijk voor het kleintje dan nog een wolle deken mee.. wij zijn toch elke dag 3 uur buiten ongeveer 😅

5 maanden geleden

Hier is al het makkelijk vast te nemen, licht speelgoed een succes. De grijpbal van het merk Sassy is kei leuk. De bal knispert helemaal, is heel licht en de kleurtjes vallen erg in de smaak. 🤩

5 maanden geleden

Balonnen aan de speelboog hangen, is hier ook een grote hit 😊

5 maanden geleden

Wij zijn wel voor lovevery gegaan, omdat ze geen crèche maar nanny heeft hier, en dat compacte dozen zijn om mee te nemen op het vliegtuig :-)

5 maanden geleden

Geen tip, maar een beetje geklaag :) Mijn kindje raakt sinds deze week helemaal gefrustreerd op de speelmat/in het park. Hij rolt op zijn buik en begint te jammeren. Twee weken geleden kon hij prima zelf terugrollen, maar hij is precies vergeten hoe dat moet. Het park en speelmat zijn een plek van frustratie momenteel. Wel jammer want het gevolg is dat hij meer tijd in de wipper doorbrengt, wat ik eigenlijk niet wil. Herkenbaar voor iemand?

5 maanden geleden

Reactie op Sophie_vc

Geen tip, maar een beetje geklaag :) Mijn kindje raakt sinds deze week hele ...
Hier vindt ze rollen plots ook niet meer zo spannend. Het nieuwe is er af en ze doet het minder en minder. Terugrollen heeft ze nog nooit gedaan :(

5 maanden geleden

Reactie op Sophie_vc

Ik herken het zeker! Hij kon ook eerst van buik naar rug, maar kan nu enkel nog van rug naar buik. Het ‘niet te lang op de speeldag kunnen liggen’ heeft hij altijd al wat gehad. Het steekt hem snel tegen of raakt idd gefrustreerd.

5 maanden geleden

Reactie op Sophie_vc

Hier nog maar 1 keer gerold