7 Reacties

één jaar geleden

Ik herken het niet maar wil je wel graag veel courage wensen !!

één jaar geleden

Dank u ❤️

één jaar geleden

Reactie op coco900508

Dank u ❤️
Ik had het ook rond die periode, + had geen zin in warm eten omdat ik hetzelf kookte en door de geur was mijn zin in eten weg dus at ik gewoon noodles of brood😅 het werd beter bij mij, hopelijk nu ook bij jou

één jaar geleden

Nee, ik kan idd ook nog niet zelf koken omdat het ik dan moeilijker binnenkreeg. Maar begint me echt wel tegen te steken. Ik wil terug kunnen genieten van te eten. Soms krijg ik het gevoel dat het altijd zo gaat blijven😔

één jaar geleden

Reactie op coco900508

Nee, ik kan idd ook nog niet zelf koken omdat het ik dan moeilijker binnenk ...
Probeer wat meer kant en klare gerechten te eten voorlopig met een zoet drankje, water met citroen en spuitwater hielpen me daar wel bij.. maar ik snap je gevoel zwangerschap hormonen doen veel met je lichaam, komt goed hopelijk !! 🤞🏻

één jaar geleden

Ik heb daar ook constant last van sinds een grote week. Bij mij is het gewoon een vieze smaak. Na het tandenpoetsen komt het meteen terug. Een appel eten helpt bij mij, maar na een 10tal minuten is het ook gewoon terug. Ik denk dat we er weinig aan kunnen doen 😔

één jaar geleden

Reactie op BiekeVc

Ik heb daar ook constant last van sinds een grote week. Bij mij is het gewo ...
Ja tijdens het eten heb ik er ook geen last van. Maar na een minuut is die vieze smaak er terug. Ben ondertussen bij de huisarts geweest en hij zei dat het vieze smaak door maagzuur komt. Heb er medicatie voor gekregen. Nu even afwachten en zien of het een effect gaat geven