5 Reacties
één maand geleden
Hey,
Spijtig genoeg geen tips want hier is het net hetzelfde. Waar hij vroeger netjes een hele nacht doorsliep is het nu wenen en krijsen om de 30 min.
Als ik hem uit bed haal dan is hij kalm, brabbelt hij en wijst hij in het rond. Als ik hem wil terugleggen gaat het meteen over in krijsen en boos zijn.
Bij mij in bed is het meestal beter maar dan slaap ik ook niet veel.
Deze nacht heb ik geprobeerd hem laten uithuilen om niet toe te geven maar het was 5u deze ochtend voor het gedaan was.
Het avondritueel is niet veranderd, whitenoise, knuffeldoekje en tut.
Hij is wel ziek geweest en heeft toen een paar keer bij mij gelegen en vrees dat hij dat nog weet en daar liever ligt.
één maand geleden
Wij hebben hier net hetzelfde ! 😮💨 zo vermoeiend. Hij kon zelfstandig in slaap vallen binnen de 10-15min maar sinds week of 2 het zelfde verhaal.. terug leggen een rap , altijd Wenen en hangerig zijn in de nacht. En sliep soms tot 7u of langer .. nu vanaf 5u30 is de kans er dat hij wakker wordt en 2x in de nacht. Maar het was ook de moment dat hij rechtstaan ontdekte en telkens rechtsstaat bij afleggen. Staat jullie kindje toevallig al recht met hulp ? 😊
Zijn eerste dutje is hier ook rond 9u30. Slaapt ongeveer 3u in totaal overdag en de nacht max. 10u maar die zijn meermaals onderbroken dus 8-9u hoogstwaarschijnlijk. hij continu moe en humeurig. Echt niet te genieten voor niemand niet.
De nachten zijn imens pittig tegenwoordig en ik weet ook geen raad meer wat te doen.
Khad je zo graag tips gegeven. 😮💨
één maand geleden
Reactie op Sarahmertens
Hey,
Spijtig genoeg geen tips want hier is het net hetzelfde. Waar hij vro ...
Hey hey,
Hier hetzelfde. Ze vindt het zalig tussen ons. Ze zijn het toch rap gewend hé, bij ons in bed. Maar uiteindelijk maken we elkaar wakker, dus dat is inderdaad geen lange termijn oplossing.
Laten uithuilen heeft weinig zin, ze gaat in volledige paniek en overdrive.
Ik denk daardoor soms dat het met verlatingsangst te maken heeft.
We zullen blijven hopen dat het een fase is die over gaat 🥲🙏
En ik duim ook voor jullie!
één maand geleden
Hey,
Hier gaat het ietsje beter.
Wanneer hij 's nachts huilend wakker wordt, pak ik hem niet meer op maar ga ik naast hem zitten in een zetel. Ik sus hem even met strelen en ssshhht en dan kalmeert hij ondertussen en zo zachtjes opschuiven naar de deur. De eerste keer duurde het bijna een half uur voor ik buiten was maar op die paar nachten en dutjes lukt het al op 2-3minuten. Hem pakken doe ik niet meer want hij krijst 2x zo hard als ik hem terug leg.
Ik hoop dat hij zo beseft dat ik steeds terug kom en er nog ben zonder hem echt zijn zin te geven.
Staan in bed lukt nog niet maar hij probeert zich wel recht te trekken.
Ook komt er weer een tandje door bij hem.
Hopelijk gaat het bij jullie ook al iets beter.
Groetjes
één maand geleden
Hy, hier sinds een week in dezelfde fase. Eerste nacht getroost maar wou haar bed niet meer in. Ze raakte volledig overstuur. Bij mij in bed in slaap gevallen en dan terug haar eigen bed gedaan. Nacht erop weer krijsend wakker, kwam de kamer in en direct die armen in de lucht. Ikben naast haar bed gaan zitten en zo is ze stil. Is precies echt verlatingsangst hier. Ze gaat echt in overdrive en helemaal in paniek als ik de kamer uit ga. Na dag 3 ben ik haar elke keer gaan sussen, neerleggen , instoppen kus geven en zeggen dat mama er is en ze moet slapen. Na 60 minuten en 20 x de kamer in gaan sliep ze, de volgende nacht gaf ze haar al sneller over… ik moet echt zeggen dat de verleiding heel groot is om haar lekker bij ons in bed te nemen en te knuffelen, maar ik vrees dat ze het heel snel gewoon zal zijn en dat problemen geeft voor later.