Hey iedereen
Ik zit met mijn handen in het haar. Overdag wilt Finn nauwelijks slapen. S morgens wel tegen 9 u valt hij in slaap door ons, maar ik kan hem niet weg leggen. Nadien is het pittig voor mij. Ik ben nu nog thuis een maand met hem en dan gaat hij naar de onthaalmama. Hij krijst de boel bij elkaar omdat hij niet wilt slapen. Hij moet constant geprikkeld worden overdag of hij is ook niet moe genoeg. Wakkertijden pfff werkt niet echt, eerste signalen vermoeidheid oppikken , duurt het zeker nog 30 minuten.
In de voormiddag dut hij dan bij mij soms 30 minuten. S middags is het hel en in de namiddag wilt hij al helemaal niet. Als ik kan, ga ik dan wandelen en mss dan nog eens 30 minuten. Ik voel dat ik nog weinig ademruimte krijg. Ik wou gewoon dat hij eens 1 uur gewoon sliep in zijn bedje ofzo overdag.
Hoe gaan de dutjes bij jullie? Hier s nachts dik ok, maar overdag een ramp.
Ssvonds mooi avondritueel en alles loopt goed. Overdag weet ik niet hoe het de doen. Hij slaapt of ik probeer dan in zijn park in de living bij ons. Zijn bedje kent hij en dat gaat goed. Ik hen gewoon schrik dat hij het voor de dutjes verkeerd gaat associëren.
Tips?