Even een vraagje i.v.m slapen overdag. Jack is morgen 2maand en dutjes overdag is een ramp het lukt enkel in de draagzak vanaf ik hem neerleg is hij direct wakker. Als hij dan is een keertje in slaap valt in zijn bedje is hij na 15min/30min terug wakker. Terwijl hij in de draagdoek soms uren kan slapen. Ik zelf vind het wel zwaar worden zo met de draagdoek ( rugklachten ). In de avond is het geen probleem hij krijgt zijn flesje en valt inslaap in zijn co-sleeper. Hoe doen jullie het overdag? Hebben jullie enkele tips? 😊
Aaah flesjes. Hier BV, dus lastiger denk ik? Uit dit voorbeeld van de app, ...
Ik denk dan 2 tussen 6u30 en 9u30, 1 na ochtend dut, 1 na middag dut (maar dat gaat over de 3u…), 2 na avond dut en 2 ‘s nachts ?
Ik krijg dat 3u window ‘s morgens er niet in,..
Ik heb die app nu ook en mijn neurotische controlfreaky zelf geniet hier echt van 🤓 echt leuk om die overzichten te zien, en te zien dat hij eigenlijk minder drinkt dan ik dacht en meer slaapt dan ik dacht. Ook de window tot het volgende dutje klopt heel erg en de tips zijn ook heel fijn!
Ik denk dan 2 tussen 6u30 en 9u30, 1 na ochtend dut, 1 na middag dut (maar ...
Die schedule creator is statisch, maar je hebt ook een Sweetpod (normaal gezien 2 weken gratis) die past zich aan naar gelang de dutjes en de voeding. Ik ga vooral daar op verder. 🙈
Ja ik vind het overzicht ook super handig! Vergeet sinds de zwangerschap he ...
Echt he! Als mijn vriend vraagt wanneer hij zijn laatste flesje had, ben ik dat altijd vergeten 🙈 ben benieuwd hoe het werken volgende week weer zal gaan 😂
Ik gebruik nu ook de huckleberry app die hier werd aangeraden en ik moet zeggen dat het heel goed werkt voor onze baby! Hij valt meestal makkelijk in slaap op het geadviseerde tijdstip (we zingen liedje, leggen hem weg en geven tutje en verder geen aandacht meer...)
Eindelijk handen vrij want hij hoeft niet meer in de draagdoek (al mis ik het soms ook wel om hem zo dicht bij me te hebben). Hij heeft er duidelijk wel deugd van: de slaapjes zijn weer wat langer en hij is tegen bedtijd niet meer zo oververmoeid.
Tutje is wel nodig om hem rustig in slaap te laten vallen, ik was principieel tegen gebruik van tutje... maar het helpt hem wel 🤷🏻♀️
Ik gebruik nu ook de huckleberry app die hier werd aangeraden en ik moet ze ...
Ja ik blijf het zot vinden hoe goed de geadviseerde tijdstippen er hier boenk op zitten. Gisteren op restaurant werd ze wat lastig en keek ik op mijn gsm “ahja binnen 10 minuutjes zou ze slapen”. 🙈