12 Reacties
6 maanden geleden
Mijn dochter is nu 12w en slaapt sinds 10d op haar eigen kamertje. We gebruiken een babyfoon met camera (Luvion). Rond 9w ben ik gestart met ze al eerder boven te leggen in de co-sleeper. Ik had toen de camera daar ge茂nstalleerd. Wij gingen dan iets later slapen maar wou haar al doen wennen aan het idee alleen te liggen (en vooral mezelf al voor te bereiden 馃槆). Ze heeft geen last gehad met overgang naar eigen kamertje
6 maanden geleden
Hier slaapt ze (12w) nog bij ons op de kamer, maar in haar eigen bedje. Ik breng ze vroeger naar boven na de laatste pap, maar ze slaapt nog niet altijd door. Als wij beneden zitten staat de babyfoon met camera op haar gericht. Binnenkort gaat ze wel naar haar eigen kamer verhuizen, wanneer de papa hier voor kiest 馃き als de keuze bij mij zou liggen, gaat dat nog heel lang duren 馃ぃ. Maar dan zou ik ook heel de nacht de babyfoon aan laten staan, ook al is het maar de kamer naast ons.
6 maanden geleden
Reactie op EDK1987
Bij ons raden ze het nog niet aan, zeker niet onder de 6 maanden. Nu gaat ...
Wat goed dat het bij jullie ook al lukt om hem in zijn bedje te leggen! Wij gaan ook komende week het bedje installeren in onze slaapkamer, de co-sleeper is wat klein aan het worden.
6 maanden geleden
Reactie op Ann9014
Als je onzeker en bang bent wat is de reden dan dat je hem perse in een kam ...
Omdat we daar allemaal meer baat bij hebben op vlak van slaap. Ik ben sinds mijn bevalling enorm alert en word wakker van alles. Ik moet ook echt stappen zetten in loslaten voor mezelf vooral mentaal.