12 Reacties

6 maanden geleden

Mijn dochter is nu 12w en slaapt sinds 10d op haar eigen kamertje. We gebruiken een babyfoon met camera (Luvion). Rond 9w ben ik gestart met ze al eerder boven te leggen in de co-sleeper. Ik had toen de camera daar ge茂nstalleerd. Wij gingen dan iets later slapen maar wou haar al doen wennen aan het idee alleen te liggen (en vooral mezelf al voor te bereiden 馃槆). Ze heeft geen last gehad met overgang naar eigen kamertje

6 maanden geleden

Reactie op Emsi95

Mijn dochter is nu 12w en slaapt sinds 10d op haar eigen kamertje. We gebru ...
Ja dat wil ik ook proberen vandaag 馃檲 valt me even zwaar, sinds mijn zoontje er is ben ik echt zo een softie geworden. Liet je 鈥榮 nachts de camera opstaan of niet?

6 maanden geleden

Ja nu ze op haar eigen kamertje slaapt laat ik de babyfoon wel de hele nacht op staan

6 maanden geleden

Ohhh ik kan het idee dat hij niet vlakbij mij ligt echt nog niet aan 馃ス gelukkig is zijn kamer nog niet af, haha!

6 maanden geleden

Hier slaapt ze (12w) nog bij ons op de kamer, maar in haar eigen bedje. Ik breng ze vroeger naar boven na de laatste pap, maar ze slaapt nog niet altijd door. Als wij beneden zitten staat de babyfoon met camera op haar gericht. Binnenkort gaat ze wel naar haar eigen kamer verhuizen, wanneer de papa hier voor kiest 馃き als de keuze bij mij zou liggen, gaat dat nog heel lang duren 馃ぃ. Maar dan zou ik ook heel de nacht de babyfoon aan laten staan, ook al is het maar de kamer naast ons.

6 maanden geleden

Bij ons raden ze het nog niet aan, zeker niet onder de 6 maanden. Nu gaat hij wel in zijn bedje op onze kamer om 19 u

6 maanden geleden

Reactie op EDK1987

Bij ons raden ze het nog niet aan, zeker niet onder de 6 maanden. Nu gaat ...
Wat goed dat het bij jullie ook al lukt om hem in zijn bedje te leggen! Wij gaan ook komende week het bedje installeren in onze slaapkamer, de co-sleeper is wat klein aan het worden.

6 maanden geleden

Reactie op TessahS

Ohhh ik kan het idee dat hij niet vlakbij mij ligt echt nog niet aan 馃ス gel ...
Hier zijn ook tranen gevloeid maar het is heel goed gegaan en hij heeft goed doorgeslapen 馃槆

6 maanden geleden

Als je onzeker en bang bent wat is de reden dan dat je hem perse in een kamer alleen wil laten slapen?(Geen oordeel maar ben gewoon benieuwd)

6 maanden geleden

Reactie op TessahS

Wat goed dat het bij jullie ook al lukt om hem in zijn bedje te leggen! Wij ...
Ja plots lukt dat, vroedvrouw zei ook verwacht maar een sprong in de ontwikkeling, meestal zien we dat nadat ze ziek zij geweest

6 maanden geleden

Reactie op EDK1987

Ja plots lukt dat, vroedvrouw zei ook verwacht maar een sprong in de ontwik ...
Oh dat is wel interessant! Wij merken ook dat David na het ziekenhuis zijn opeens meer kan, zoals op zijn buik liggen en zichzelf omhoog duwen.

6 maanden geleden

Reactie op Ann9014

Als je onzeker en bang bent wat is de reden dan dat je hem perse in een kam ...
Omdat we daar allemaal meer baat bij hebben op vlak van slaap. Ik ben sinds mijn bevalling enorm alert en word wakker van alles. Ik moet ook echt stappen zetten in loslaten voor mezelf vooral mentaal.