9 Reacties

2 maanden geleden

Hier ook net een moeilijke week achter de rug, maar nu opeens weer 2 dagen en nachten heel goed... Hopelijk is het bij jullie ook iets tijdelijks!

2 maanden geleden

Reactie op TessahS

Hier ook net een moeilijke week achter de rug, maar nu opeens weer 2 dagen ...
Hoe kwam het bij jullie denk je?

2 maanden geleden

Reactie op Chelchris

Hoe kwam het bij jullie denk je?
Goh, geen idee.. hij was na de sluiting van de vakantie weer naar de opvang geweest,verkouden met verhoging, waarschijnlijk een tandje.. vandaag had hij ook opeens weer 38 graden maar nu slaapt hij wel weer goed. Ik probeer het niet meer te analyseren maar gewoon te accepteren 😅 sommige dagen zijn even standje overleven, andere dagen zijn weer easy peasy.

2 maanden geleden

Wij hebben afgelopen week ook moeilijke nachten gehad. Normaal 1 à 2 keer wakker, maar deze week echt bijna elk uur. Ook een paar nachten waar hij pas na 2 uur wakker te zijn terug in slaap viel. Vannacht heeft hij ineens geslapen van 20u30 tot 5u30. Hij heeft een tandje doorgekregen dus ik vermoed dat het daaraan ligt, maar zeker ben je nooit he 😅

2 maanden geleden

Idem hier. Sliep al 4 maand iedere nacht door en sinds vrijdag plots weer wakker 2-3 x per nacht. Ook beetje verhoging. Ze ‘knaagt’ op alles wat ze in haar mond kan steken dus ik denk ook tandjes?

2 maanden geleden

Hier ook moeilijk terug en het ging echt goed. Hij dutte in bed en sliep s nachts goed. Nu weer veel kwijl en het is alsof hij veel wilt oefenen op vanalles. Hij probeert te kruipen, rolt nu ook van buik naar rug , analyseert veel en slaapt overdag mss maar 2 uur. Het doet me ook denken aan die slaapregressie van vier maanden en precies zo midden in allerlei zaken leren. Kop op!

2 maanden geleden

Reactie op EDK1987

Hier ook moeilijk terug en het ging echt goed. Hij dutte in bed en sliep s ...
Meeegaa veel kwijl inderdaad! Het is echt dweilen met de kraan open hier, zowel snot als kwijl 😂

2 maanden geleden

Reactie op TessahS

Meeegaa veel kwijl inderdaad! Het is echt dweilen met de kraan open hier, z ...
Och niet normaal! Hij wilt nu ook constant recht zitten en rollen! Ik vraag mij af of ik niet beter een grotere mat koop want ik heb schrik dat hij op de harde vloer gaat rollen

2 maanden geleden

Reactie op EDK1987

Och niet normaal! Hij wilt nu ook constant recht zitten en rollen! Ik vraag ...
Haha wat een vrolijk ventje! Ik leg ook nog allemaal kussens steeds rondom de mat, voor het geval David toch omvalt. Laatst lette ik 1 seconde niet op en viel hij dus met zijn hoofd tegen de poot van een krukje 🥲niet zo hard gelukkig, maar toch.