9 Reacties

7 maanden geleden

Lijkt mij wel ok茅, zeker met nog een dekentje over :)

7 maanden geleden

Wij hebben een inbakerslaapzak van Puckababy, TOG-waarde 0,5. Wij doen deze al aan van bij de geboorte en het is hier 鈥榮 nachts standaard 18-20 graden. Op hun website hebben ze een mooi schema met wat je baby aandoet in de slaapzak bij welke temperatuur. Misschien eens kijken hoe dat zit bij jouw slaapzak?

7 maanden geleden

Voel aan je kindje zijn nekje om te weten of zijn temperatuur goed zit, of desnoods eens rectaal meten. Dan weet je of je aantal laagjes ok茅 zijn :) Bij ons ook 18 graden. Nu heeft hij slaapzak tog3 aan + body lange mouwen + pyjama. Heb ook dunnere slaapzakjes, tog onbekend, daar doe ik nog lakentje en dekentje over. Geen zweterke hier, integendeel.

7 maanden geleden

Reactie op bvjvm

Wij hebben een inbakerslaapzak van Puckababy, TOG-waarde 0,5. Wij doen deze ...
Dus je kan ongeveer kiezen welke waarde en dan extra aankleden?

7 maanden geleden

Reactie op NikkiMax

Lijkt mij wel ok茅, zeker met nog een dekentje over :)
Hij sliep goed, maar niet anders dan anders

7 maanden geleden

Hier ook 18graden. Body + pyjama (zipster, aanrader!) + slaapzak tog 1.0 + ingebakerd met grote tetradoek

7 maanden geleden

Ik vond dat ook zo verwarrend die TOG waarden. Bij ons in de slaapkamer is het 16-18 graden. David draagt een romper met lange mouwen + pyjama + inbakerslaapzak van ergopouch 0.5 TOG. En dan een dekentje erover. Als het warmer wordt kan het dekentje weg en bij heel warm alleen in romper slapen.

7 maanden geleden

Reactie op TessahS

Ik vond dat ook zo verwarrend die TOG waarden. Bij ons in de slaapkamer is ...
Wel gisteren kreeg hij zijn vaccinaties, dus vond het ideaal die nr 1 om goed de warmte te reguleren