4 Reacties

4 maanden geleden

Hier ook geen vaste uren wel 3x per dag smorgens smiddags en savonds hier ligt het eraan hoelaat ze smorgens wakker wordt hoelaat haar eerste dutje is is dat 6 uur Dan meestal 8u30 eerste dutje is het 7 uur Dan eerste dutje 9u30 is 25 weken hier

4 maanden geleden

Als we thuis zijn proberen we 3 dutjes in zijn bed te doen. In zijn park wil hij al een tijdje niet meer slapen (5,5maand nu). Ik denk dat de donkere kamer helpt om in slaap te geraken.v

4 maanden geleden

Hier geen tips aangezien ze ook nog vaak bij mij in slaap valt. Dutjes zijn ook niet op vaste tijdstippen maar op vermoeidheidssignalen. Voorlopig is het hier idd ook zo dat ze in mijn armen lange dutten doet, maar als ik ze nu probeer weg te leggen dat het ongeveer 30-45 minuten is.

4 maanden geleden

Ik stond ook nog te wiegen op 4 maanden maar nu we bijna aan de 6 maanden zijn, kan mijn zoontje sinds kort (meestal) zelfstandig inslapen. Ik heb de troostmethode van Snuggles & Dreams toegepast om het hem te ‘leren’ en heb hard ingezet op een slaapritueel. We leggen hem ook voor elk dutje in een donkere kamer met witte ruis op en letten op zijn wakkertijd. Volgens Snuggles & Dreams is die op 4 maanden rond 2 uur maar zo lang kon ons zoontje niet wakker blijven, wij legden hem toen altijd na anderhalfuur terug in bed. Rond 4 maanden had ik het ook al is geprobeerd en toen lukte het ook maar plots lukte het niet meer, ik denk door de 4 maanden slaapregressie.