35 Reacties

7 maanden geleden

Reactie op EDK1987

Zo dus
Zo schattig 🥺

7 maanden geleden

Reactie op NikkiMax

Super dat je toch een manier gevonden hebt hè! Hier valt hij meestal wel ma ...
Hahaaa, ons baby'tje doet dat ook. Hij slaapt heerlijk in de maxi-cosi.

7 maanden geleden

Reactie op NikkiMax

Super dat je toch een manier gevonden hebt hè! Hier valt hij meestal wel ma ...
Mmm herkenbaar ook hoor! Bij mij is het als ik ergens op bezoek ga, slaapt hij niet en dan 's avonds doodop

6 maanden geleden

Hier is ons zoontje 12 weken oud en plots krijg ik ook schrik van hem op die manier ' te verwennen zoals ik constant moet horen'. Hij wordt in slaap gewiegd en soms leg ik hem weg en wordt hij vlug wakker, soms in de namiddag dutten we wat samen.

6 maanden geleden

Reactie op EDK1987

Hier is ons zoontje 12 weken oud en plots krijg ik ook schrik van hem op di ...
Ik zit ook wat met een dubbel gevoel… ikzelf vind het niet erg om hem te wiegen en op mij te laten slapen, maar binnen 3weken start hij met de crèche en daar gaan ze natuurlijk de tijd niet hebben om dat steeds met hem te doen. Dus probeer ik dat wat af te bouwen, maarja vaak lukt het niet anders en dan denk ik ‘slaap primeert’… pff 😅

6 maanden geleden

Reactie op NikkiMax

Ik zit ook wat met een dubbel gevoel… ikzelf vind het niet erg om hem te wi ...
Ja ik dacht dat het pas vanaf 4 maanden was dat ze meer zo slaapdronken kan weg leggen.

6 maanden geleden

Reactie op NikkiMax

Ik zit ook wat met een dubbel gevoel… ikzelf vind het niet erg om hem te wi ...
Ons zoontje slaapt prima op de opvang! Maar ze zijn daar ook heel flexibel: wiegmachines, inbakeren, slapen op een voedingskussen, doen ze allemaal. Ik begin volgende week weer met werken en nu het dichterbij komt heb ik alleen maar zin om de hele dag met ons zoontje te knuffelen ♥️ hij is ook zo veel aan het lachen en brabbelen en kan al dingen pakken en opeens voelt het alsof het allemaal zo snel gaat 🥹

6 maanden geleden

Reactie op TessahS

Ons zoontje slaapt prima op de opvang! Maar ze zijn daar ook heel flexibel: ...
Amai tof!

6 maanden geleden

Reactie op TessahS

Ons zoontje slaapt prima op de opvang! Maar ze zijn daar ook heel flexibel: ...
Ik geraak het beu dat mensen zeggen: slaapt die nog niet zelfstandig? Slaapt hij nog niet door? Precies of ik heb eenlastig kind.🙄

6 maanden geleden

Reactie op EDK1987

Ik geraak het beu dat mensen zeggen: slaapt die nog niet zelfstandig? Slaap ...
Lastig he. Ik luisterde net de Podcast over slaap van Mama Baas. Helpt wel om alles weer normaal te vinden...

6 maanden geleden

Reactie op Sophie_vc

Lastig he. Ik luisterde net de Podcast over slaap van Mama Baas. Helpt wel ...
Ja enorm! Ik heb net op lekkerslapen.nl een artikel gelezen over slaap bij baby 3 maanden, deed ook deugd Is die podcast goed?

6 maanden geleden

Reactie op EDK1987

Ja enorm! Ik heb net op lekkerslapen.nl een artikel gelezen over slaap bij ...
Ja duurt niet zo lang en ze behandelen een aantal vragen over slaap. 'Onder mama's' heeft ook een aflevering, nog niet volledig beluisterd, maar ook interessant, denk ik. En Radio Mama heeft ook twee afleveringen over slaap.

6 maanden geleden

Reactie op EDK1987

Ik geraak het beu dat mensen zeggen: slaapt die nog niet zelfstandig? Slaap ...
"Ben je al bij de osteopaat geweest??!!" is er ook zo een 😅 Ik heb dus heel veel gehad aan het boek Slaap!. Ik heb veel aantekeningen gemaakt en elke keer als ik weer twijfel dan lees ik die even door.

6 maanden geleden

Reactie op EDK1987

Ja ik dacht dat het pas vanaf 4 maanden was dat ze meer zo slaapdronken kan ...
Hier lukt dat wel (net 3 maand oud) maar niet altijd even vlot. Gisteravond 15min tot slapen maar zonder 1 snik te laten.

6 maanden geleden

Reactie op TessahS

"Ben je al bij de osteopaat geweest??!!" is er ook zo een 😅 Ik heb dus h ...
In de voormiddag bij mij slaapt hij in zijn park, na de middag een ramp. S avonds kan ik hem dan slapend in bed leggen en hij wordt wel na 3,4 uur wakker om te eten maar slaapt dan weer verder.