15 Reacties
5 maanden geleden
Ik denk dat je vooral heel blij mag zijn met maar 2 keer wakker op een nacht ? Hier dochter van 19w die nog 3-4 keer drinkt per nacht. Na de 2de keer leg ik ze ook naast mij zodat ik niet moet opstaan… slaapt hij overdag ook in dat nestje ? Is hij warm genoeg gekleed ? Volgens mij zoekt hij genegenheid en dat is niet meer dan normaal
5 maanden geleden
Mensen het is geen wedstrijd welk kind het meest opstaat ...
Wordt je wakker van hem ? Want white noise kan helpen dan wij gebruiken dit voor ons en niet te baby 🥹 los ervan ben ik zelf van mening dat baby's dicht bij hun ouders moeten slapen voor die veiligheid en geborgenheid dus als het lukt en jullie vinden het oke hou hem gewoon op de kamer wie weet slaapt hij dan de hele nacht?
5 maanden geleden
Reactie op Ann9014
Mensen het is geen wedstrijd welk kind het meest opstaat ...
Wordt je wakk ...
hihi... een wedstrijd die ik niet wil winnen... maar met een kindje dat echt veeeel wakker wordt 's nachts, vind ik het wel een geruststelling te lezen dat het ergens anders ook zo is :)
5 maanden geleden
Reactie op Sophie_vc
hihi... een wedstrijd die ik niet wil winnen... maar met een kindje dat ec ...
Snap ik helemaal hoor wij zitten in een slaapregressie dus al een week om de 1,5 uur en dat is pittig maar het is niet zo leuk voor de schrijver dat er mensen zijn die zo reageren dat is zoals mensen die zeggen wacht maar tot het een peuter is wacht maar tot je er twee hebt etc 🙄
5 maanden geleden
Ik heb al wel gelezen en dat merk ik bij onze dochter ook dat ze op die leeftijd van slaapritme veranderen. Ze slapen eigenlijk 1 a 2 uur en dan gaan ze een andere ´fase´ in net zoals wij doen. Wij kunnen die koppelen en merken er niets van maar onze kleine schatjes kunnen dat nog niet en hebben dan iets nodig om die slaap weer te pakken (bij ons is dat de tut) misschien daar iets mee te maken? En misschien gaat hij in zijn kamertje ook vaker wakker zijn dan je eigenlijk denkt te weten ? (niet slecht bedoelt he misschien is hij af en toe heel stilletjes 🤭) en merk je dat wel als hij naast jou ligt aan zijn manier van bewegen?
Kan er volledig naast zitten hoor , ben geen expert, gewoon een mama die zelf altijd aan het zoeken is naar oorzaken en oplossingen 😅.