28 Reacties
4 maanden geleden
Reactie op Sophie_vc
Ik voel/zie nog niks... De slechte nachten houden nu ook al 2maanden aan
( ...
Hier was het ook een hel deze nacht…
Geslapen van 19.55 tot 22.30 in haar eigen kamer
Daarna bv, maar moeilijk terug in slaap geraakt (ergens rond middernacht pas). Heel de tijd liggen rollen naast mij
Daarna weer gegeten om 1u30 en rond 4u.
Om 4u niet in slaap willen vallen, pas rond 6u terug een 45 min tukje
Weer eten gegeven en daarna heeft ze 2u geslapen tot kwart na 9
Mijn oh zo meelevende moeder (not) zegt dat ze wakker wordt van de honger.
Ik denk eerder dat ons bed te groot is en ze mssn klaar is om apart te gaan liggen (maar ben ik daar klaar voor?) mijn 3w verlof zijn voorbij, we gaan terug en ik ben nog nooit zo moe geweest. Hebben op nieuwe heel de tijd apart geslapen mijn vriend en ik…. pfff
4 maanden geleden
Reactie op tsoys
Hier was het ook een hel deze nacht…
Geslapen van 19.55 tot 22.30 in haar ...
Hm het klinkt inderdaad wel alsof ze genoeg voedingen krijgt, maar onlangs hoorde ik ergens dat borstvoeding soms te weinig vet kan bevatten en daardoor weinig verzadiging kan geven. Ik geef zelf geen borstvoeding dus weet het niet zeker hoor, maar ik hoorde van iemand die wel bv gaf dat ze 's nachts geloofde melk gaf omdat dat meer de vette achterste melk bevat, en haar kindje daardoor beter sliep.
Heel veel succes daar iig, hopelijk snel beter!! ♥️
4 maanden geleden
Reactie op TessahS
Hm het klinkt inderdaad wel alsof ze genoeg voedingen krijgt, maar onlangs ...
Je uitleg zou goed kunnen kloppen. ze drinkt vaak niet lang genoeg aan 1 borst, waardoor ze de achter melk niet krijgt… en het is net die achter melk die zo verzadigend is
Maar om ze wakker te kriebelen om langer te laten drinken en dan te riskeren dat ze wakker blijft …