6 Reacties
één maand geleden
Sommige ziekenfondsen geven extra terugbetalingen, ik wist niet dat er een vaccin is lijkt me ook nog in de startfase het vaccin dan ... RSV is een klein smeerlapke 🫠 heb je het al peuter kleuter gewoon verkoudheid heb je het al baby dreumes kan het een ziekenhuis opname zijn... Je doet ermee wat je wil met het vaccin het enigste wat ik je enkel kan aanraden is zie dan je hospitalisatieverzekering (ook voor je kindje !) inorde is dan krijg je het meest terug
één maand geleden
Voor zover ik het begrepen heb (want ik heb al verschillende dingen gehoord 😅), is dat het nieuwe vaccin idd €800, maar het ‘oudere’ vaccin is iets van een €170. Ik weet wel niet juist het verschil tussen beide vaccins
één maand geleden
Reactie op Chelchris
Ik ben bij de dokter geweest en zij heeft gezegd dat mijn zoontje het wel k ...
Zou aanvankelijk ook terugbetaald zijn voor onze kindjes, maar de terugbetalingscriteria zijn eind sept aangepast, hoor het ook net vd kinderarts, zie: https://www.domusmedica.be/actueel/rsv-nieuws-beschikbaarheid-product-en-terugbetalingen. Komt waarsch door schaarste dat deze aanpassing is gedaan. Zo vallen ze dus buiten de boot. Abrysvo kwam net te laat, en dus geen terugbetaling voor beyfortus. Beetje jammer allemaal… 🤞🏻dat ze het seizoen goed doorkomen..